וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה אחד הצעצועים הכי מגניבים שאפשר להדפיס בתלת-ממד

אילן גלר

7.7.2015 / 14:02

טנק מהלך עצום, בעל עשרות כלי נשק דמיוניים, הנשלט מרחוק - זה כנראה חלומו של כל ילד. כל טנק מודפס באופן פרטני ומורכב בעבודה יד. המחיר לא נחשף, אבל כנראה שהוא לא מיועד לכל כיס

יוטיוב

אחד היתרונות הגדולים של ייצור באמצעות הדפסה תלת-ממדית היא היכולת לעצב ולמכור מוצרים ייחודיים בכמות מוגבלת מאוד, מבלי להיגרר לעלויות אסטרנומיות. סטודיו אמריקני בשם Machination החליט לנצל זאת על מנת ליצור את הצעצוע האולטימטיבי: טנק מהלך עצום, בעל עשרות כלי נשק (דמיוניים, כמובן) המונעים על ידי מערכת חשמלית אמיתית.

הטנק המלהיב, המכונה HMC Boudicca, עוצב בהשראת עולם האנימציה היפני ומורכב מכ-400 חלקי פלסטיק שונים, שהודפסו בנפרד והורכבו בעבודה ידנית. בסרטון אפשר להתרשם מרמת הפירוט בעיצוב החלקים וצביעתם, וכיצד המכונה הזו נעה בשליטה מרחוק.

רוצים להזמין טנק משלכם? שימו לב שיוצרי הצעצוע עלו על שיטה יוצאת דופן כדי לשמור על ערך המוצר, ולהבטיח שלא יוצפו במאות אלפי הזמנות. כל צעצוע שיוזמן, יעלה את מחירו של הדגם הבא בשני אחוזים. היות שגם מחיר הבסיס של ה-Boudicca טרם נחשף, כדאי שתחסכו בצד סכום לא מבוטל אם אתם רציניים בקשר להזמנת הצעצוע המדליק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully