וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להשתתף בניסוי? כך תורידו לפני כולם את iOS 9

אילן גלר

13.7.2015 / 6:30

בניגוד לגרסאות קודמות, הפעם אפל מאפשרת למשתמשי אייפון ואייפד להוריד את גרסת הבטא למערכת ההפעלה החדשה. אם לא אכפת לכם להתמודד עם כמה באגים, כמה קליקים ועדכון התוכנה יחכה לכם במכשיר

אייפון. ShutterStock
צפו לבאגים./ShutterStock

בעוד כחודשיים צפויה אפל לשחרר את iOS 9, הגרסה החדשה ביותר של מערכת ההפעלה שלה למכשירי האייפון והאייפד. אלא שבניגוד לעבר, הפעם מוכנה אפל לשתף עם המשתמשים גם את גרסאות הניסוי (בטא) של מערכת ההפעלה החדשה, תוך אזהרה ברורה כי מדובר בגרסה לא סופית שעלולה להכיל לא מעט באגים.

אם אתם חשים הרפתקנים, וממש רוצים להתרשם ממערכת ההפעלה החדשה לפני כולם, זה קל: פשוט הקליקו על הקישור הזה, שיוביל אתכם לעמוד הבדיקות באתר של אפל. כאן יהיה עליכם להכניס את פרטי חשבון ה-Apple ID שלכם, ולאחר מכן יופיע על המסך כפתור המאפשר כניסה לגרסת הבטא. שניות ספורות לאחר מכן, כבר יהיה מוכן האייפון או האייפד שלכם לעדכון אוטומטי לגרסה זו.

קובץ ההתקנה עצמו צנוע למדי בממדיו, ביחס לעדכונים קודמים, ושוקל 213 מגה בלבד. כמו כן, באפל דאגו שמערכת ההפעלה תתמוך לאחור גם בדגמים ותיקים יחסית, כמו האייפון 4S אפילו מבטיחים שיפורי מהירות עבורם. כל זה, כמובן, על הנייר בלבד - בפועל מוטב לרוב המשתמשים להמתין בסבלנות לגרסה הסופית, שתצא כנראה לקראת סוף חודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully