וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה של הרשת: 54 שנות אינטרנט במקום אחד

15.7.2015 / 7:00

134 אירועים מרכזיים נבחרו לייצג את התפתחות הרשת בעשורים האחרונים, בפרויקט ייחודי ואינטראקטיבי. מה יהיה בהמשך? גם לזה יש למפתחי הטיימליין תשובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לשחק עם זה שעות./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט קשה לדמיין את חיינו היום, ללא האינטרנט, אבל ההיסטוריה של הרשת שרק בעשורים האחרונים הפכה לעורק ראשי של המציאות העולמית, לא פחות מהחיים עצמם, היא רק בת 54 שנה.

את ההיסטוריה הקצרה אך משמעותית מאוד הזו תוכלו לחקור לעומק, בטיימליין אינטראקטיבי חדש שיצרו פרופסור פיל הווארד והמעצבת הגרפית ג'ודית סוקאץ', תחת השם "Internet of Things".

המגה-טיימליין מכסה 134 אירועים משמעותיים בתולדות האינטרנט כולל תחזיות סבירות לאירועים שאמורים עוד לקרות. על איסוף המידע אחראי צוות של חוקרים, שבין תחזיותיהם כ-900 לוויינים בחלל שישמשו את האנושות בעוד חמש שנים בלבד. אז יפחת גם אפקט החממה העולמי ב-19 אחוזים, לטענתם.

האירועים העתידיים שנבחרו מבוססים על מחקרים שונים, והטיימליין מכסה טווח של נושאים חברתיים לצד טכנולוגיים והנדסיים, הקשורים בהתפתחות של ציוד רשת, לווינים ורחפנים, לצד סוגיות כמו אבטחה וחדשנות, תרבות ופוליטיקה.

"Internet of Things" מתאר, בין היתר, את שליטתם ההולכת וגוברת של מוצרי טק אישיים, לצד סימני דרך משמעותיים בנפחי התעבורה והשימוש ברשת. הפרויקט צפוי להמשיך ולהתפתח, לאור קריאתו של פרופסור הווארד לגולשים מכל העולם להציע אירועים להוספה. לכניסה לטיימליין לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully