וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרשמתם לאפל מיוזיק? כך לא תחויבו אוטומטית בתום תקופת החינם

19.7.2015 / 11:33

שירות המוזיקה החדש של אפל הושק החודש, ומוצע בחינם לשלושת החודשים הראשונים. אבל החברה כנראה בונה על רווח מהיר בשיטת מצליח, ומי שלא יגדיר מראש אחרת, ייאלץ לשלם אוטומטית בתום התקופה

יוטיוב

אחרי הרבה מאוד שמועות שהגיעו לשיא עם ההכרזה הרשמית על הפעלת השירות בכנס WWDC15, אפל מיוזיק יצא לדרכו החודש. השירות, לפי ההצהרות של אפל, אמור להעביר את ענף הסטרימינג לשלב הבא, לסייע לתעשיית המוזיקה כולה ולשנות את הדרך בה אנחנו צורכים מוזיקה.

אפל מיוזיק מוצע למשתמשים בחינם לתקופה של שלושה חודשים, כשבתום תקופה זו ניתן יהיה להמשיך ליהנות מהשירות בעלות חודשית של 9.99$ לאדם או 14.99$ למשפחה של עד שש נפשות. במידה ובמהלך התקופה הזו תחליטו שאינכם מעוניינים להמשיך בשירות בתשלום, תוכלו למנוע זאת מראש באופן הבא.

שימו לב כי במידה ולא תבצעו את הפעולות הבא, אפל תחייב את כרטיס האשראי שלכם בעבור השירות ברגע שיחלפו שלושת חודשי החינם, ומסיבה זו אתם מתבקשים לבחור כבר עכשיו בהרשמה לשירות את המנוי שלכם, בין אם אישי או משפחתי. החברה כנראה בונה על רווחים מהירים בשיטת מצליח, כמו רבות לפניה שגם אם לא תתאהבו בשירות, אולי תשכחו לבטל אותו, לפחות לתקופה מסוימת.

כדי שלא לגלות את החיוב בדיעבד, היכנסו לאפליקציית המוזיקה ב-iOS ולחצו על אייקון הפרופיל שלכם בצד השמאלי העליון. בכניסה לפרופיל לחצו על View Apple ID ודפדפו מטה כדי לאתר את מקש ה-Manage. במסך שייפתח תחת הטאב Apple Music Membership חפשו את השורה Automatic Renewal - והעבירו את המתג למצב כבוי.

תוכלו לעשות זאת גם דרך תוכנת iTunes: לחצו על אייקון המשתמש שלכם, בחלק השמאלי העליון בתוכנה, בחרו ב-Account Info וכנסו להגדרות (Settings). גם כאן תתבקשו למצוא את האפשרות Manage בסעיף Subscriptions, ולהעביר את הבחירה ב-Automatic Renewal ל-off.

אפל מיוזיק. אתר אפל,
שיטת מצליח./אתר אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully