וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגרי בירדס 2 ייצא בעוד עשרה ימים באופן רשמי

אילן גלר

20.7.2015 / 11:43

עוד לא ברור אילו הפתעות הכין סטודיו ROVIO הפיני בהמשכון הרשמי למשחק המובייל הפופולרי אבל לדברי החברה, אנגרי בירדס 2 יגרום לנו להתאהב בציפורים הזועמות שוב

צילום מסך

כמעט שש שנים לאחר צאתו של "אנגרי בירדס", הלהיט המקורי למכשירי הסמארטפון שהפך למותג בין-לאומי, מכריז הסטודיו הפיני Rovio על משחק ההמשך הרשמי. הוא יקרא פשוט Angry Birds 2, וייצא לכל הפלטפורמות הפופולריות, בהן מכשירי אנדרואיד ואייפון, בתאריך 30 ביולי. מפתחיו מבטיחים כי יגרום לנו להתאהב מחדש במשחק, אך לא מפרטים בשלב זה אילו חידושים הם מכינים עבורנו.

למרות שזהו משחק ההמשך הרשמי הראשון בסדרה, בהחלט לא מדובר בפעם הראשונה בה משחררת Rovio משחק נוסף הנושא את השם Angry Birds. במהלך השנים האחרונות לא פסקה Rovio מלהפיץ משחקים שונים בכיכובן של הציפורים הזועמות, כדוגמת Space, מלחמת הכוכבים ואפילו משחק תפקידים בסגנון שונה לגמרי תחת השם Epic.

כל המשחקים הללו זכו לפופולריות אדירה והורדו יותר מ-3 מיליארד פעמים, אך רווחיה של Rovio דווקא צנחו ביותר מ-73 אחוזים במהלך השנה האחרונה. בחברה כנראה מקווים כי Angry Birds 2 יצליח להחזיר את סדרת המשחקים לראש טבלאות ההורדות וגם להזרים קצת חמצן לחשבונות הבנק של הסטודיו. בנוסף, החברה מפיקה סרט אנימציה, באורך מלא ובתלת-ממד, שצפוי לצאת בשנה הבאה לבתי הקולנוע.

אנגרי בירדס 2. יוטיוב, צילום מסך
יהיו דמויות חדשות?/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully