וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגובה המצחיקה של הגולשת שתועדה עושה שלישייה ברחוב

אילן גלר

22.7.2015 / 7:23

"אני לא יכולה לומר שאני גאה במה שקרה, אך אינני חשה שום בושה", אומרת אלכסיס פרולינג בת ה-20, שספגה ביקורת קשה ברשת על הפקרותה, אך לא מוכנה להפוך לקורבן שיימינג

צילום מסך

אלכסיס פרולינג, הקנדית בת ה-20, הפכה בין-לילה לכוכבת רשת מקומית ידועה לשמצה לאחר שמאות אלפי גולשים צפו בה מקיימת יחסי מין ברחוב עם שני חברים. היחסים בוצעו בהסכמה בסמטה צדדית בה סברו השלושה כי ייהנו מפרטיות, אך גולש אנונימי תיעד את האירוע והעלה אותו לאתר שיתוף התכנים Reddit. הסרטון שותף אלפי פעמים בטרם נמחק מהאתר, ועדיין זמין לצפייה דרך הרשתות החברתיות.

שלא במפתיע, מיהרה אומת הרשת לבקר את פרולינג על הפקרותה - בעוד ששני הפרטנרים שלה בכלל לא נאלצו להתמודד עם אותה מידה של ביקורת. מה שכן הצליח להפתיע הייתה תגובתה של אלכסיס, שלא מוכנה לקבל את השיימינג הזה בהכנעה.

בסרטון אותו העלתה לרשת היא קובעת חד משמעית שאין בכוונתה להתנצל, בוודאי לא על וידאו שצולם ופורסם בלא ידיעתה וללא אישורה. "אני לא יכולה לומר שאני גאה במה שקרה, אך אינני חשה שום בושה", אומרת פרולינג.

"אנשים שאלו אותי אם אני מתחרטת - ואני לא", מוסיפה אלכסיס. "אם תתחרטו על כל דבר, כיצד תוכלו להמשיך בחייכם?". כעת מתכננת כוכבת הרשת הצעירה לנצל את מעמדה החדש ליצירת רווחים מהירים. היא כבר חתומה על כמה הופעות במועדונים, ומקווה להשתדרג לסלבית של ממש בעקבות חשיפתה.

אלכסיס פרולינג. יוטיוב, צילום מסך
התמונה שהפכה אותה לידועה לשמצה./צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • שיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully