וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפריצה: אתר הבגידות נכנע לדרישות ההאקרים

21.7.2015 / 16:58

שירות הבגידות המקוון "אשלי מדיסון" אמנם לא הוסר מהרשת אך כעת כל משתמש יכול למחוק את פרטיו באופן מלא וללא כל תשלום. עם זאת, הפרטים האישיים של 37 מיליון בוגדים עדיין בידי ההאקרים

יח"צ - חד פעמי

הרשת כולה סערה אתמול לאחר שנודע כי בסיס הנתונים של שירות הבגידות המקוון "אשלי מדיסון" נפרץ וכי פרטי האשראי והתכתבויות של 37 מיליון בוגדים מכל העולם (מתוכם 170 אלף ישראלים) מוחזקים בידי האקרים המאיימים לפרסמם.

אחרי יממה של חוסר ודאות, הנהלת האתר התנצלה בפני המשתמשים על גניבת הנתונים והצהירה כי תאפשר זמנית למשתמשים למחוק את החשבונות שלהם באופן מלא מהאתר ללא תשלום - מה שעלה עד היום 19 דולרים לכל חשבון.

קבוצת ההאקרים איימה לשחרר את כל המידע הפרטי של המשתמשים אם לא תוריד ALM את אתרי אשלי מדיסון ו-Established Men, באופן קבוע, ותבטל את האפליקציה. אם זה לא יקרה, ייחשפו כל הפנטזיות הסודיות לצד פרטי האשראי, תכתובת פרטיות של גולשים יחד עם המיילים של עובדי החברה, וכל בדל מידע אחר שאי פעם עבר בשרתי החברה.

אילוסטרציה. ShutterStock
סכנת החשיפה חלפה?/ShutterStock

כזכור, קבוצת ההאקרים שגנבה את המידע הרגיש של הגולשים איימה כי הפרטים יפורסמו אם אשלי מדיסון לא יוסר מהרשת, הבהירה שהפריצה היא תגובה לשקר של חברת ALM, שהבטיחה מחיקה מוחלטת ומלאה של כל מידע פרטי של המשתמשים אך למרות שהגולשים שילמו "משתמשים כמעט תמיד משלמים באשראי ונתוני הקנייה שלהם לא נמחקים כמובטח, כולל שם אמיתי וכתובת, שהם כמובן המידע הכי חשוב שמשתמשים רוצים להסיר".

המידע נגנב משרתי החברה הקנדית Avid Life Media, המחזיקה באתר ובאתרי היכרויות אחרים דוגמת Cougar Life שנועד לנשים מבוגרות המחפשות צעירים או Established Men שנועד לגברים מבוססים המחפשים בחורות וההיפך. חלק מהפרטים כבר נחשפו על ידי ההאקר או קבוצת ההאקרים האחראית לפריצה, תחת הכינוי The Impact Team.

אמנם בשלב הזה לא נראה שהאתרים יוסרו מהאוויר לדרישת ההאקרים, אך נראה שהדרישה הבסיסית - בגינה, לכאורה, בוצעה הפריצה - נענתה על ידי האתר. "פרטיות הלקוחות שלנו היא הדבר החשוב ביותר", נמסר מהנהלת אשלי מדיסון. "אנחנו מציעים כעת את האפשרות למחוק בחינם כל חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully