וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הכלבות המחובקות הצילה אותן שעות לפני ההמתה

22.7.2015 / 16:33

התמונה של קאלה וקירה הכלבות המחובקות מאחורי הסורגים סחפה את הרשת ותוך כמה שעות בלבד הן אומצו, באותו היום שהן היו אמורות להיות מורדמות

צילום מסך

תמונות של כלבים עזובים הזקוקים לבית הן תופעה שכיחה בפייסבוק, למרבה הצער. אבל הפעם, לפוסט אחד, היה סוף טוב במיוחד.

ביום שני, פרסמה בפייסבוק עמותת "מלאכים בינינו" מג'ורגיה תמונה של שתי כלבות מתחבקות מאחורי הסורגים עם הכיתוב: "אנחנו קאלה וקירה ואנחנו מאוד מפחדות. האנשים שעובדים בעמותה אמרו לנו שהיום הוא היום האחרון שלנו ואם לא נאומץ, נהיה הבאות בתור".

התמונה והמסר המרגש עשו את שלהם ותוך שעתיים התמונה מצאה עצמה בפיד של עשרות אלפי גולשים והכלבות מצאו בית. תמונה שפורסמה לאחר מכן הציגה את קאלה וקירה מאושרות עם בעליהם החדש, בצירוף הכיתוב המשמח "הן ניצלו!".

התמונה החדשה, אגב, כבר זכתה ליותר מ-30 אלף לייקים. רוצים גם להציל כלבים? בישראל מומתים מדי שנה 100 אלף כלבים בריאים ונפלאים; כל מה שצריך לעשות הוא ללכת לכלבייה הקרובה לביתכם ולאמץ את אחד מהם.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully