וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות של וואן פלוס 2 דלפו לרשת

אילן גלר

23.7.2015 / 9:23

מכשיר הדגל הבא של היצרנית הסינית המפתיעה לטובה שומר על ממדים דומים אך מחליף את שורת הלחצנים הווירטואליים בכפתור פיזי, המזכיר מדי את הגלקסי של סמסונג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפתור פיזי בדומה לגלקסי./מערכת וואלה!, צילום מסך

היצרנית הסינית One Plus, שדגם הבכורה שלה זכה להצלחה מסחררת מרשימה ומפתיעה ברחבי העולם בזכות מפרט חומרה מעולה במחיר נמוך במיוחד, עומדת להציג בשבוע הבא את הדגם הבא בסדרה. רשות התקשורת הסינית החליטה להרוס לה את ההפתעה, וחשפה תמונות של מכשיר ה-One Plus 2 טרם מועד ההכרזה הרשמית.

בתמונות נראה מכשיר השומר על ממדים דומים לאלו של ה-One Plus המקורי, עם מסך 5.5 אינץ' גדול, אך מחליף את שורת כפתורי המגע הווירטואליים בכפתור פיזי המזכיר בגודלו ובעיצובו את זה של מכשירי הגלקסי מבית סמסונג. הוא נראה גם מעט דק יותר, אם כי הוא עדיין מיוצר מפלסטיק ולא מאמץ מראה יוקרתי ואיכותי כמו זה של האייפון 6 או הגלקסי S6 או ה-LG G4.

בעוד שעיצובו של המכשיר אמור היה להישמר בסוד, ב-One Plus דאגו כבר לפרסם פרטים רבים אודות מפרט החומרה של המכשיר החדש. אנו כבר יודעים שהוא מצויד במצלמת 13 מגה-פיקסל, מעבד Snapdragon 810 מהיר ו-4 ג'יגה של זיכרון פנימי - נתונים ששוב מציבים אותו בשורה אחת עם מכשירי האנדרואיד היקרים והנחשקים ביותר. התקווה היא, כמובן, שמחירו יהיה נמוך בהרבה מהמקובל בשוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר על ממדים דומים לקודמו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך 5.5 אינץ' גדול ומארז פלסטיק./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully