וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ ברשת: איך הגיע דרקון קומודו ענק לביוב בבנגקוק?

23.7.2015 / 15:32

תייר שהגיע לבירת תאילנד, והבחין במקומיים צועקים ומצביעים לעבר הביוב, מיהר לשלוף את הסמארטפון ותיעד את הלטאה הענקית נעה מבעד לסבכת המתכת

יוטיוב

דאינריז, מאחוריך: אם גם אתם מוצאים את עצמכם פורצים בזעקות "Where Are My Dragons?" מדי פעם, תשמחו לדעת שתוכלו למצוא גרסה מוקטנת של היצורים המיתיים בחינם - באדיבות הביוב הקרוב למלונכם בבנגקוק.

ג'ון הרננדז הגיע לחופשה בתאילנד וציפה כנראה להיתקל בליידי בויז ועיסויים עד קו האופק, מה שהוא לא ציפה לו זה דרקון קומודו ענק, בו הוא הבחין לטענתו מבעד לשבכת ביוב באחד מרחובות העיר. הוא מיהר לתעד את היצור החמקמק ופרסם את הסרטון הקצר ברשת.

"כן! הייתי מחוץ למקדש בבנגקוק ואנשים צרחו והצביעו לכיוון הביוב. הדבר הזה היה שם ויש לי את הווידאו להוכיח את זה!", כתב לצד הסרטון שהעלה, והתפשט במדיה החברתית וברשת כאש בשדה קוצים. לדבריו של הרננדז, המקומיים הם שהסבירו לו כי מדובר בדרקון קומודו, או בשמו העברי "כוח ענק", שלעתים נראה צד בקבוצות אחר עכברושים במערכת הביוב שמתחת לרחובות העיר.

דרקון קומודו בביוב בבנגקוק. צילום מסך
אל תפילו לשם את המפתחות./צילום מסך

דרקון קומודו הוא יצור מרשים ואגרסיבי למדי, המגיע לאורך של 1.5-2 מטרים, ומצויד בזנב שיכול להגיע לבדו לאורך של מטר וחצי. הכוח הגדול ביותר שנמדד אי פעם הגיע לאורך מרתיע במיוחד של 3.13 מטרים, וגם בלי ענקים שכאלה נחשב הכוח לזוחל הארוך ביותר החי כיום, כזה שמסוגל לאכול חצי עז בביס, ולטורף אינטליגנטי ומסוכן במיוחד אפילו בקרב אחיו הזוחלים. בקיצור, לא משהו שתרצו להיתקל בו ברחובות העיר בעת חופשה. או בכלל.

בתגובות לסרטון, באתר שיתוף התכנים Reddit, ציין אחד הגולשים כי נדיר לראות כוח ענק מחוץ לאינדונזיה, וכי היצורים לא היו שורדים כנראה על תפריט יומי של עכברושים ומי שופכין. חלק מהגולשים העלו סברה הגיונית למדי כי מדובר דווקא בלטאת כוח המים הנפוצה יותר באזור - ודומה מאוד במראה שלה לדרקון הקומודו.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully