וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מאפשרת לכם לבחור גיל ומגדר של מי שיצפה בסרטונים שלכם

אילן גלר

24.7.2015 / 7:13

במסגרת הניסיון לגבור על יוטיוב, הרשת החברתית משיקה אופציות חדשות למי שמעלה סרטוני וידאו, ומאפשרת לגולשים לשלוט הרבה יותר במי יצפה בסרטונים שלהם ואפילו הסרה אוטומטית מתוזמנת מהרשת

פייסבוק. ShutterStock
יותר שליטה למפרסמי סרטונים./ShutterStock

לא רק רשת חברתית? פייסבוק מרחיבה את מגוון האפשרויות אותן היא מציעה למשתמשים וחברות המעלים סרטוני וידאו לעמודים שלהם, מתוך תקווה להפוך לפלטפורמה שתוכל להתחרות ביוטיוב. כעת ניתן לקבוע לא רק את מיקומם ושפתם של המשתמשים שיצפו בסרטונים, אלא גם את גילם ומגדרם - נתונים שגוגל, הבעלים של יוטיוב, אינה תמיד מסוגלת להשיג.

בנוסף, ניתן עתה להעלות סרטוני וידאו סודיים, שלא יופיעו בעמוד ויוצגו רק למשתמשים אליהם נשלח קישור ישיר אליהם, בדומה ליוטיוב. אם תרצו, תוכלו גם לבטל את אפשרות שילוב הווידאו בעמודים חיצוניים (Embed), לקבוע עבורם תאריך שבו יוסרו מהרשת ולתייג אותם לפי קטגוריות שונות כמו בידור, חדשות ועוד. הרשת החברתית גם פיתחה עמוד קטלוג, דרכו ניתן לסקור במהירות את כל הסרטונים שהעליתם ולערוך בהם שינויים.

עסקי הווידאו של פייסבוק צומחים במהירות אדירה, ומדי יום משתמשים צופים דרך האתר בלא פחות מארבעה מיליארד סרטונים. צרפו לכך את היכולת של פייסבוק להתאים פרסומות באופן מדויק, לפי כמות המידע האישי האדיר שהיא צוברת על משתמשיה, וייתכן שלבכירי גוגל בהחלט יש סיבה להיות מודאגים.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully