וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט הראשון הפך לקטטה - בגלל תמונות מחמיאות מדי באינטרנט

אילן גלר

26.7.2015 / 10:30

בעידן של היום, אנחנו רגילים לקצת נגיעות של פוטושופ בתמונות אבל מה קורה כשתמונת הפרופיל לא תואמת בכלל את המציאות? זה מה שקרה לשני סינים שהגיעו לדייט והתאכזבו קשות אחד מהשנייה

יוטיוב

היינו מצפים שסרטונים כאלה יהיו נפוצים הרבה יותר בעידן האונליין דייטינג: סרטון שצולם בסין והפך לוויראלי הצליח לתעד מריבה בין גבר ואישה, שהגיעו להיפגש לדייט ראשון אחרי שנפגשו באתר היכרויות. בסרטון ניתן לראות את שני הצדדים מקללים זה את זה, ובשלב מאוחר יותר גם מחליפים מהלומות, לפי הדיווחים, בשל אכזבתם ההדדית מכך שהתמונות שהופיעו באתר לא ממש תואמות את המראה שלהם במציאות.

"תראה איך אתה נראה!", תועדה צועקת האישה בתחילת הסרטון. "תראו, אנחנו הוזמנתי לדייט אונליין. תראו איך התמונה שלה נראית באתר, ותראו איך היא נראית במציאות!", עונה הגבר לאחר ששלף את מכשיר הסמארטפון מכיסו ופנה לעוברים והשבים מסביב. "אתם תהיו השופטים. האם זו לא אני?" קוראת האישה בתגובה להולכי הרגל, בהם גם צלם הסרטון. בשלב מסוים דחף הגבר את הדייט שלו על המדרכה, ואף אחד לא העז להתערב.

כרגיל בכל הקשור לסרטונים ויראליים, חלק מהגולשים חושדים כי מדובר בתחילתו של קמפיין לאתר היכרויות אמין יותר, או אולי תוכנת עריכת תמונות שיכולה להניב תוצאות שאינן כה רחוקות מהמציאות. גיבורי הסרטון נותרו אנונימיים עד כה, כך שנאלץ לנחש מה עלה בגורלם בעקבות הפרסום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה חתיך וגבוה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה חזה שופע?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'נטלמן אמיתי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully