וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמה בפייסבוק תמונה של האיש שאונן עליה ברכבת - והמשטרה עצרה אותו

אילן גלר

27.7.2015 / 5:41

התמונה אמנם הוסרה מהרשת החברתית במהרה, אבל בכמה שעות שהיא הייתה באוויר, תמונתו של האיש עם איבר המין השלוף שותפה מאות פעמים והגיעה אפילו עד משטרת פריז, שאיתרה את האיש ועצרה אותו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סתם עוד יום בדרך למשרד./מערכת וואלה!, צילום מסך

קמיל רינייר, בת ה-21 המתגוררת בפריז, צפתה בסרטוני וידאו בסמארטפון שלה בעת נסיעה ברכבת התחתית, כשלפתע הבחינה בגבר העומד בקרון ונוגע בעצמו - תוך שהוא מביט בהשתקפותה על החלון. מאחר ואחזה במכשירה, הספיקה קמיל לצלם אותו, עם איברו מינו שלוף, בטרם הבין כי נתפס ונמלט מהרכבת.

ברוב זעמה, פרסמה קמיל את התמונה בחשבון הפייסבוק שלה. כשבדקה אותו שוב כמה שעות אחר כך, גילתה שהתמונה שותפה מאות פעמים - ואז הוסרה מהרשת מפני שפייסבוק אינה מתירה פרסום תמונות בעלות אופי וולגארי בוטה. אלא שמשטרת פריז השיגה את התמונה לפני שנמחקה, והצליחה לזהות את הגבר המככב בו ולעצור אותו.

"אני עייפה מכל הסיפור הזה וכועסת מאוד", סיפרה רינייר. "אם אהיה חייבת להתלונן בכל פעם שמשהו כזה יקרה, אבלה את כל חיי בתחנת המשטרה". נתוני הסקרים בהחלט תומכים בטיעוניה: במחקר שנערך בחודש אפריל האחרון, לא הייתה אישה אחת שלא דיווחה כי עברה לפחות אירוע אחד של הטרדה או תקיפה מינית בעת הנסיעה בתחבורה הציבורית בפריז.

נמאס לה מהטרדות ברכבת

Really ? Ahahaha #ArabianGirl #Backstage #Fun

Posted by Camille Regnier on Sunday, April 12, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully