וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט לוהט: מחשב לגו להרכבה עצמית

אילן גלר

27.7.2015 / 11:28

אם אתם מחפשים מתנה גיקית מושלמת וייחודית, אחד המקומות ברשת ששווה להציץ בהם הוא אתר Total Geekdom, שם תוכלו למצוא גם את המחשב המדליק הזה מלגו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנה גיקית מושלמת./מערכת וואלה!, צילום מסך

מייק שרופ הקים את החנות המקוונת Total Geekdom על מנת לשתף עם הגולשים את הפרויקטים הייחודיים, והגיקיים בטירוף שלו, ולמכור אותם לכל המעוניין. הפרויקט החדש ביותר אותו הוא מציג באתר הוא "מחשב לגו" קומפקטי, במידות קטנות יותר מאלו של ממיר טלוויזיה ממוצע - ברוחב ואורך של כ-13 סנטימטרים, ובגובה של מעט יותר מעשרה סנטימטרים.

המחשב לא רק מזכיר את קוביות הלגו הקלסיות, אלא גם חולק פילוסופיה דומה עם משחק הילדים הדני; הוא עשוי מחלקים שונים אותם ניתן לפרק ולהרכיב מחדש בקלות. לדוגמה, החלק שבתוכו מותקן הכונן הקשיח הוא קוביית לגו עצמאית (כך גם ניתן לשדרג אותו בקלות), וכך גם קורא כרטיסי הזיכרון המותקן במחשב וגם חיבורי ה-USB.

למרות מידותיו המיניאטוריות, מדובר במחשב לא-חלש המבוסס על מעבדי אינטל מהדור האחרון. אפשר להזמין אותו עם זיכרון פנימי של עד 16 ג'יגה וגם עם כונן SSD מהיר במיוחד. המחירים מתחילים בכ-600 דולרים (לא כולל משלוח ומכס), וניתן גם לרכוש תחילה חלק מהקוביות - ולשדרג את המחשב בחלקים נוספים במועד מאוחר יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב לא רע בכלל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מחשב
  • לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully