וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הדולפין חשב שהאייפון הוא דג - וניסה לאכול אותו

אילן גלר

28.7.2015 / 8:18

מה זה קטן, בוהק בשמש ונמצא בידיים של מישהו בסירה? במקרה הזה מדובר באייפון, אבל אם עניתם דג אתם כנראה חושבים כמו הדולפין העקשן שתועד לחופי אוסטרליה

צילום מסך

מפגש קרוב עם להקת דולפינים בלב ים כמעט עלה לאחד המשתתפים בשיט במכשיר אייפון יקר, אך בסופו של דבר הביא ליצירתו של סרטון ויראלי משעשע במיוחד. במהלך מסע דיג בדרום אוסטרליה, הבחינו האנשים על הסיפון בכמה דולפינים השוחים לצדם ונראים ידידותיים למדי.

אחרי כמה שניות, החליט אחד הדולפינים כי מכשיר האייפון, שנשלח לעברו, הוא למעשה דג וזינק מהמים בניסיון ללכוד אותו בין שיניו. לאחר שכשל בפעם הראשונה, לא ויתר וניסה שוב. צחוקו של יוצר הווידאו מתחלף במהירות באימה של ממש, עת שהדולפין הופך מול עיניו מחיה חביבה ובלתי מאיימת לציד אייפונים חסר מעצורים.

בסופו של דבר ויתר הדולפין על מכשיר הסמארטפון, אם כי הוסיף לשחות מסביב לסירה בתקווה לזכות בדגים. עושה רושם כי מדובר בדולפינים שחברת בני אדם מוכרת להם, והם אפילו מורגלים בביצוע פעלולים כמו בפארקי המים המוכרים. אבל בעיקר מלמד אותנו הסרטון כי מוטב שלא להתייחס לדולפינים בטבע כחיות מחמד, ומה שנראה חביב ובלתי מזיק מרחוק עלול להפוך למסוכן במהירות ובהפתעה מוחלטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully