וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנונימוס שוב מנסים לסחוט את ממשלת קנדה

אילן גלר

29.7.2015 / 6:05

הדרישה הפעם היא לעצור שוטר שירה באחד מחברי קולקטיב ההאקרים במהלך הפגנה אלימה. השלטונות בקנדה מסרו שהאיום בבדיקה אבל שעד כה לא אותרה פריצה משמעותית לשרתים

אנונימוס , מערכת וואלה!. מערכת וואלה!
דואגים לאנשים שלהם או מחפשים תירוץ?/מערכת וואלה!

בשבוע שעבר, במהלך הפגנה שהדרדרה לאלימות, ירתה המשטרה הקנדית בג'יימס מקינטייר, חבר בקולקטיב ההאקרים אנונימוס. הארגון לא נותר חייב ומאיים כעת לפרסם מסמכים סודיים ורגישים שלטענתו הושגו במהלך פריצה למערך המחשוב הממשלתי, אם המשטרה לא תעצור את השוטר האחראי לירי.

באנונימוס טוענים כי לפחות חלק מהמסכים שבידם מתייחסים לפעילותה של CSIS, סוכנות הביון הקנדית. כדי להעניק מעט אמינות לאיום, הועבר לעיתון המקומי National Post מסמך ראשון, שהודלף לכאורה ממחשבי הממשל, ומתייחס לדיון סודי במהלכו הוסכם להעביר מיליוני דולרים על מנת להרחיב את פעילות הסוכנות ולאבטח אותה במדינות זרות.

תגובת הממשלה הקנדית היא כי אנשי אבטחת מידע עוקבים מקרוב אחר המצב, אולם נכון לרגע זה אין הם יודעים על כל ניסיון פריצה או תקיפה שהיה עלול להביא לדליפת מידע רגיש כל כך.

קשה להסיק מסקנות מניסיון העבר, שכן אנונימוס היא קבוצה מבוזרת של אלפי תאים והאקרים בודדים הפועלים תוך תיאום מינימלי. בעבר נשמעו איומים רבים מצד חברים לכאורה באנונימוס שנתגלו כלא-כלום, אך גם תועדו פריצות משמעותיות שגרמו לנזק רב לממשלות וחברות מסחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully