וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצמה נשית: מחאת הירכיים החדשה שכובשת את טוויטר

29.7.2015 / 11:05

"אני באמת מאמינה שכשאת מעלה תמונה של סימני המתיחה שלך, אקנה, שיער גוף, קפלים ועוד את לא רק חוגגת את עצמך, אלא כל נערה שאי פעם הרגישה שהפגמים שלה מגדירים אותה", מסבירה הגולשת שהחלה את המחאה

יוטיוב

האינטרנט הוא כר פורה לבריונות, אלימות מילולית ושיימינג, אבל באותו מטבע מאפשרת הרשת לאנשים גם להפגין נדיבות, אנושיות ומעודדת העצמה עצמית, במקרים מסוימים. מחאה חדשה, המנסה לתת רוח גבית לנשים ברשת, מקודם באמצעות ההשטאג #ThighReading, המעודד נשים וגברים כאחד לחלוק תמונות נטלות ריטוש פוטושופי של הירכיים שלהם - על סימני המתיחה, הוורידים, הצלקות וכל הפגמים האחרים שעשויים להתלוות לאזור זה של גופנו.

את המחאה החלה הגולשת בטוויטר בשם @princess_labia, אחרי שעלה בראשה הרעיון לפי סימני המתיחה שלה מספרים סיפור, "באופן דומה לזה שבו אמרו לי שכפות הידיים שלי מספרות", סיפרה לאתר Mashable והעידה כי שיתוף תמונות הירכיים עם הסימנים גרם לה להרגיש מועצמת עוד לפני שנשים אחרות קפצו על הגל והצטרפו עם תמונות משלהן, שהחלו לצבור תאוצה ברשת המיקרו בלוגינג הפופולרית.

בשבוע וקצת לקיומו של קמפיין #ThighReading העלו גולשות רבות תמונות של כוויות, צלקות מהתעללות עצמית, סימני לידה, פצעים, חתכים וצלוליטיס, בניסיון לעקור את הדימוי של הירכיים החלקות והגוף המושלם ככלל, שמעודד עולם הקוסמטיקה והפרסום.

"אני באמת מאמינה שכשאת מעלה תמונה של סימני המתיחה שלך, אקנה, שיער גוף, קפלים ועוד את לא רק חוגגת את עצמך, אלא כל נערה שאי פעם הרגישה שהפגמים שלה מגדירים אותה", אמרה הגולשת שהתחילה את הקמפיין.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully