וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות נוספות של אייפון 6S דלפו לרשת

אילן גלר

29.7.2015 / 11:32

גם הפעם אין הפתעות: בתחילת החודש ראינו את הקייס שהודלף וכעת אנחנו מקבלים חיזוק נוסף בדמות תמונות של חזית המכשיר בדרך להרכבה במפעל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסגרת בדרכה להמשך ההרכבה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת החודש ראינו את מסגרת האייפון שתמונותיה דלפו לרשת וכעת זוכים חובבי אפל להצצה נוספת במכשיר שצפוי לצאת לשוק בחודש ספטמבר הקרוב. ניסיון העבר מלמד כי בשנה שלאחר שינוי עיצוב משמעותי, בוחרת אפל להתמקד בשינויים בחומרה הפנימית של המכשיר, וכך יהיה לפי השמועות גם הפעם. תמונה שהודלפה לכאורה מפס הייצור מספקת חיזוק נוסף לכך שהיורש לאייפון 6 המצליח לא ייראה שונה.

בתמונה מוצגת לטענת המדליף חזיתו של מכשיר אייפון 6S, רגע לפני שנארז ונשלח להמשך ההרכבה. עיצובו נראה זהה לחלוטין לזה של דגם האייפון 6 הנוכחי, ללא כל שינוי בממדים או בגודל המסך. חידושי הדגם צפויים להיות במעבד חזק ומצלמה איכותית יותר, כמו גם תכונת Force Touch המגיעה מהאפל וואצ', ותאפשר למסך המגע להבדיל בין לחיצות בעוצמה חזקה או חלשה, ולהציג תפריטים ופונקציות לפי מידת הלחץ בלחיצה.

למרות שהאייפון 6S לא יציג חידושי עיצוב מהפכניים, באפל מאמינים כי הוא עומד להיות מכשיר הסמארטפון הנמכר ביותר שלה עד כה. החברה הזמינה לפי הדיווחים לא פחות מ-90 מיליון יחידות של הסמארטפון עבור ההשקה, לעומת 70 מיליון יחידות אייפון 6 בלבד, שהוכנו לקראת השקת מכשיר הדגל הנוכחי, לפני קצת פחות משנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully