וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובינתיים בחלל: אסטרונאוטים משחקים עם בועת מים ענקית

אילן גלר

30.7.2015 / 11:49

על כדור הארץ, התנאים לעולם לא יאפשרו ליצור בועת מים ענקית מרחפת שכזו, אבל בתחנת החלל הבינלאומית זה רק עוד יום במשרד. סרטון חדש שהעלתה נאס"א לרשת הפך לוויראלי במהרה וצבר יותר ממיליון צפיות בשלושה ימים

אתר רשמי

בזמן שהאסטרונאוטים המתגוררים בתחנת החלל הבינלאומית אינם עסוקים בניסויים מדעיים שונים, הם מצלמים סרטוני וידאו שמקדמים את יחסי הציבור של סוכנות החלל האמריקנית. האחרון שבהם, שהפך במהירות לוויראלי וזכה ליותר ממיליון צפיות בשלושת הימים האחרונים, מתאר ניפוח בועת מים ענקית בתנאי אפס כוח משיכה - בהחלט לא משהו שאנחנו רואים כל יום.

תחילה מנפח האסטורנאוט טרי וירטס את בועת המים וצופה בה מתפרקת תוך שהיא צפה באוויר. אז הוא משתמש במזרק על מנת למלא את הבועה המרחפת במים נוספים, עד שהיא צומחת לממדים מדהימים ובלתי אפשריים על פני כדור הארץ. המחזה כולו משעשע מאוד את האסטרונאוטים בתחנה, למרות שהיינו מצפים שהם כבר יהיו רגילים למראה נוזלים המרחפים באוויר.

הדרך בה צולם הסרטון מעניינת לא פחות מהתיעוד עצמו. בחודש ינואר האחרון נשלחה לתחנת החלל הבינלאומית, על סיפון אחת מחלליות האספקה, מצלמת RED - ממצלמות הווידאו היקרות והאיכותיות שקיימות; זו מאפשרת צילום סרטוני וידאו בקצב לכידה גבוה במיוחד ואיכות מדהימה, כך שבהחלט ניתן לצפות לעוד הרבה סרטונים מוצלחים בעתיד הקרוב.

מים בחלל. יוטיוב, אתר רשמי
זה לא כדור גולף - זו בועת מים./אתר רשמי, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully