וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: זוגות שמתייגים אחד את השני בפייסבוק שורדים יותר זמן ביחד

30.7.2015 / 14:47

לפי מחקר אמריקני חדש, לזוגות המשדרים לעולם שהכול אצלם מושלם, שמתייגים אחד את השנייה, מגיבים לפוסטים אחד של השנייה וכו' יש סיכוי גבוה יותר להישאר יחד אחרי חצי שנה

ShutterStock

טו בא"ב מתקרב וכבר סגרתם לעצמכם דייט, אבל אם אתם רוצים שהקשר שלכם יחזיק מעמד, כדאי לכם להיות חמודים יחד גם בפייסבוק. לפי מחקר חדש שנערך באוניברסיטת וויסקונסין-מאדיסון, זוגות צעירים בני 18-22 שמבצעים פעולות משותפות בפייסבוק, כמו לשתף דברים על הוול, לתייג אחד את השני או להצטלם ביחד, משפרים משמעותית את הסיכויים לכך שהקשר שלהם ישרוד יותר מחצי שנה.

ד"ר קטלינה טומה, אחת השותפות במחקר, מנסה להסביר את התוצאות. לדבריה, אנשים נוטים להאמין בדברים שהם משתפים עם הסביבה. כלומר, אם תשתפו בפיד שאתם אנשים נאמנים ואוהבים - כנראה שגם תאמינו בזה ותפעלו בהתאם. חשוב רק להדגיש שהמחקר עוסק באורך הקשר בלבד ולא על בריאותו או תקינותו.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully