וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחרה של ווטסאפ: במה שונה אפליקציית המסרים של יאהו?

אילן גלר

2.8.2015 / 11:25

שנים אחרי שהמסנג'ר שלה זכה לחלקה של כבוד בבית הקברות של הרשת, יאהו מנסה לחזור למשחק עם אפליקציה חדשה למסרים מידיים, וגימיק חמוד שעוד עשוי להביא לה לא מעט משתמשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים אבל לא שומעים; דווקא נחמד./מערכת וואלה!, צילום מסך

ותיקי הגולשים ברשת בוודאי זוכרים כי הרבה לפני השקתם של ווטסאפ ואפילו פייסבוק, אחת מפלטפורמות הצ'אט הדומיננטיות הייתה המסנג'ר של יאהו. כעת מנסה החברה לחזור לקדמת הבמה המקוונת, עם אפליקציית מסרים מידיים חדשה בשם Livetext הזמינה להורדה בחינם למכשירי אייפון ואנדרואיד.

ביאהו לא מסתפקים בעוד מסנג'ר ולאפליקציה שלהם יש גימיק ייחודי: בזמן שאתם כותבים את ההודעה, שותפכם לשיחה יכול לצפות בכם בשידור חי בווידאו. הוא לא יכול לשמוע אתכם, ובכך ביאהו מקווים לעודד אתכם לנהל שיחות וידאו גם בסיטוציות בהן הייתם נמנעים מכך בדרך כלל - בעבודה, במהלך הופעה, בערב כשהילדים ישנים ומצבים אחרים שבהם בהחלט מתחשק לכם לשוחח, אבל לא לדבר בקול.

שידור הווידאו אמור להחליף את אייקוני האימוג'י, ולהפוך את התקשורת לנוחה ואינטואיטיבית יותר. ניסוי קצר של האפליקציה גרם לנו לחוש כי מדובר בעיקר בגימיק חביב מאוד אבל לא כזה שמצליח להשתלב בקלות בחיי היום-יום. עם זאת, רעיונות שנראים מוזרים אף יותר (מישהו אמר סנאפצ'ט?) הצליחו לצבור פופולריות במהירות, כך שלא נמהר להספיד את האפליקציה החדשה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully