וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גנב הולנדי העלה לרשת שידור חי שלו פורץ לדירה

3.8.2015 / 6:28

גולשים רבים תהו האם מדובר בתיעוד אמיתי או בפריצה מבוימת, אחרי שפורץ הולנדי יצר קשר עם בלוגים מקומיים והודיע להם כי ישדר בחי באמצעות אפליקציית Periscope פריצה לבית וגניבת חפצים. מפתיע שבשום שלב בשידור החי הוא לא עבר מול מראה וחשף את פניו

צילום מסך

בדרך כלל כשמדברים על פריצה ברשת, מתכוונים למשהו אחר לגמרי: סרטון בן דקה ורבע, שעלה לאינטרנט על ידי פורץ והפך ויראלי באופן לא מפתיע, מציג שוד בזמן אמת, אבל לא לשרתים מאובטחים כלשהם - אלא לדירת מגורים בהולנד.

הסרטון הוא תיעוד לכאורה של השידור החי, שהועבר באמצעות אפליקציית Periscope. בתיעוד ניתן לשמוע גבר מתנשף לאחר ששבר את חלקה התחתון של דלת זכוכית ונכנס לשטח הדירה. בקטע, שצולם מנקודת מבטו של הפורץ, ניתן לראות את האיש מסתובב בבית, מחטט ואוסף מה שנראה כחפצי ערך, דרכונים, קופסת תכשיטים וארנק.

לאחר העלאת הסרטון תייג את הפורץ שני בלוגים הולנדיים, בהם VK Mag, שמסר לאחר מכן כי הפורץ יצר קשר והודיע מראש שישדר פריצה בסטרימינג: "הגיע לתיבת המייל שלנו הבוקר הודעה ממישהו שטוען שהוא הולך לפרוץ ולגנוב", נכתב בבלוג.

משטרת הולנד לעומת זאת, מסרה כי לא התקבלו דיווחים כלשהם על פריצות מצולמות, בעוד הגולשים מעלים תיאוריות משלהן לגבי הסרטון, בו נראה כי הגבר מכיר קצת יותר מדי את הדירה אליה הוא פורץ.

הגולשים התמקדו בתגובות שלהם בעיקר בכתיבת הערות גזעניות, המלצות על משאף ותזכורת שייתכן ומדובר בעריכה של וידאו ארוך ומשעמם בהרבה, בסגנון מוקומנטרי (דוקומנטרי מבוים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully