וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש אצל פיג'ט? אמן הפוטושופ שמשלב את עצמו בתמונות מפורסמים

3.8.2015 / 6:31

כבר שנים שפטריק "פיג'ט" טורנדייל משלב את עצמו בפוטושופ וצובר פופולריות באינסטגרם. התמונה האחרונה שלו שלחה אותנו לבדוק מה חדש בעולמו המוזר והקורע מצחוק ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות

פטריק טורנדייל זכה לתהילת רשת בשנתיים האחרונות בזכות התפרצותו באמצעות פוטושופ לתמונות של מפורסמים. המעצב הגרפי הניו-יורקי מתחזק חשבון אינסטגרם מפיל מצחוק, בו הוא משלב, כאמור, את עצמו בסיטואציות שמי שאינו סלב בקנה מידה עולמי, כנראה לא יגיע אליהן או סתם בסיטואציות הזויות בהשתתפות הכוכבים האהובים עליו.

מה הופך את פטריק, המכונה פיג'ט, לפופולרי כל כך? מעבר לעובדה שהוא משעשע מאוד, ומנסה לשמור על אקטואליות, הוא עושה עבודה לא רעה בכלל. כישורי הפוטושופ שלו עולים על הגולש הממוצע, חסר הסבלנות, ולדבריו הוא החל לעשות את זה בשביל להשיג עבודות בעיצוב גרפי.

"אני ממשיך לעשות את התמונות האלה כי אני אוהב את התגובות של גולשים אליהן", הסביר פיג'ט בעבר בראיון לאתר Complex. "כמה שאני מקבל יותר חשיפה אני מקבל יותר עבודות אבל אני פשוט אוהב לגרום לאנשים לצחוק".

פיג'ט מבלה, לדבריו, כ-45 דקות על כל תמונה וחלקן הגיעו לעשרות אלפי לייקים. התמונה האחרונה שהוא העלה בשבוע שעבר "יחד" עם קלואי קרדשיאן גרמה לנו לחזור לבדוק מה חדש באחד הפרופילים המצחיקים באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully