וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

3.8.2015 / 13:22

הצילו את האנושות מאימת חוצנים, סייעו לתולעים להילחם באויבים, שחקו עם הילדים במשחק זיכרון מדליק ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Fearless Fantasy

היכנסו לדמותו של ליאון, צייד הראשים המסוכן בעולם והתנקשו ביצורים מוזרים ומפלצות בזמן שאתם מצילים, על הדרך, עלמה במצוקה. המשחק משלב פנטזיה יחד עם תצורת משחק RPG מוזרה וייחודית.

עצבו את הדמות שלכם בהתאמה אישית, וכך תוכלו בקלות להטיל אימה על כולם. במהלך המשחק תוכלו לשדרג את הגיבור שלכם עם מגוון דרכים כך שתוכלו לנצח בקלות. התחילו להתאמן ושפרו את כישורי הלחימה שלכם.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 10.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Aliens Drive Me Crazy

הצילו את האנושות במשחק מדליק בו תילחמו בחלליות עמוסות בחוצנים, שהתגנבו לכדור הארץ ללא כל אזהרה. עליכם לשלוט ביקום אבל קודם היכנסו לרכב שלכם והתחילו בנהיגה לכיוון בסיס האם של המבקרים הלא רצויים. בדרך עליכם לאסוף כלי נשק ובעזרתם להשמיד את האויבים.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 6.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Worms 3

משחק התולעים הלוחמות, עטור השבחים, זמין להורדה בחינם לזמן מוגבל. תוכלו ליהנות מהמשחק האהוב עם בקרת שליטה חדשה ו-36 משימות מאתגרות, המתחלקות לחמישה נושאים מדליקים.

אם אינכם מכירים את המשחק, המטרה שלכם היא לנצח! אתם אחראיים על צוות תולעים אמיצים, המתמחים שימוש במגוון רחב של כלי נשק. עליכם להביס את האויבים תוך שימוש באסטרטגיות והרבה נחישות. המשחק צבעוני במיוחד והגרפיקה תעשה לכם חשק להתאמן עד שתנצחו את כולם.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 17.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Beccas Matching Game

מחפשים דרך צבעונית להעשיר את הידע של ילדכם? מעכשיו זה אפשרי גם עם המכשיר הנייד. עזרו לרבקה הארנבת להתאים כמה שיותר זוגות של תמונות צבעוניות ומגוונות
באפליקציה חדשה שתחדד לו את הזיכרון ותעשיר לו את הידע.

המשחק מכיל מספר רב של שלבים כשבכל שלב ישנה משימת התאמה וזיכרון חדשה. לדוגמה: להתאים צבע לתמונה, לחבר זוגות של תמונות ועוד. בחלק מהשלבים יש להתבסס על הזיכרון כשהתמונות מוסתרות ועל הילד לזכור היכן הן מוקמו לאחר שהוא חשף אותן לראשונה. האפליקציה מיועדת לילדים בני 2-5.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 10.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Galaxon2D

חולמים להטיס ספינת חלל, לברוח מאסטרואידים ולנצח את האויבים שלכם? הורידו את משחק הארקייד המתרחש בחלל ומכיל מגוון רב של שלבים, כשכל שלב לוקח אתכם לחלק אחר בגלקסיה.

עליכם להתחרות בחלל, להתחמק מאסטרואידים, להשמיד את האויבים, להילחם בחייזרים ואף להחזיר אוצרות של פיראטים. בכל אתגר תזכו להיחשף ולהשתמש בספינת חלל אחרת לצורך מעבר השלב.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 3.80 שקלים.

אורי סגל הוא מנכ"ל iPhoneil | iApps

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully