וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לקרוא אף ספר: האפליקציה שתהפוך אתכם למומחים במשחקי הכס

אילן גלר

4.8.2015 / 7:37

חובבי סדרת הטלוויזיה "משחקי הכס" נמצאים במאבק מתמיד מול חובבי סדרת ספרי "שיר של אש וקרח", עליהם מבוססת הסדרה. קווי העלילה אמנם לא זהים אבל אין ספק שמי שרוצה לשלוט בשיחות האלה חייב להיות מצויד בידע מתקדם

אתר רשמי

רוצים להצטרף לכל הדיונים העוסקים בניחושים על מה שיקרה בעונה השישית של "משחקי הכס", אך אין לכם זמן או סבלנות לקרוא את כל ספרי הסדרה כדי לגלות קווי עלילה שהגרסה הטלוויזיונית טרם התייחסה אליהם?

או שאולי לא ראיתם אף פרק ומאוד מתחשק לכם להיכנס לעניינים במהירות? ג'ורג' ר.ר. מרטין, הסופר האחראי לעלילת הפנטזיה המרתקת, החליט לחבור להוצאה לאור על מנת להפיק אפליקציה גאונית שתעשה לכם חיים קלים.

האפליקציה הזמינה כעת להורדה בחינם עבור האייפון (גרסת אנדרואיד לא מתוכננת בשלב זה, מצטערים) תשאל אתכם עד איזו עונה ראיתם את הסדרה כדי לחסוך מכם ספויילרים לא רצויים, ואז תציג רצף של אירועים ומיקומים בהם עסקו הספרים. בוודאי תגלו בהם לא מעט רגעים שעדיין לא נראו על מסך הטלוויזיה, ותקבלו רעיונות לגבי כיוונים המשכיים להמשך העלילה.

כמובן שמטרת האפליקציה היא לגרום לכם בכל זאת להשתכנע לקרוא את כל הספרים, או להתחיל לצפות בסדרה אם עדיין לא עשיתם זאת. למען האמת, גם לשועלים ותיקים של משחקי הכס לא יזיק לעשות קצת סדר במיקומן ותפקידן של כל הדמויות הפזורות להן בעולם העצום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully