וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תהפכו כל סמארטפון למקרן הולגרמות

אילן גלר

5.8.2015 / 7:36

סרטוני ההולגורמות ביוטיוב מאפשרים כעת, לכל מי שרוצה להשקיע קצת בגזירה והדבקה, את האפשרות להציג הולוגרמות מדליקות בכמה שקלים בודדים וחצי שעת עבודה

צילום מסך

חולמים על מקרן הולגרמות קומפקטי שתוכלו לשלוף מהכיס ולהביט דרכו בהקרנה תלת-ממדית מדליקה? בקצב שבו הטכנולוגיה מתפתחת בתעשיית המובייל סביר להניח שפיצ'ר כזה יהפוך לתוספת בסיסית בכל סמארטפון, אך בינתיים אפשר להסתפק באלתור חכם שנראה ממש לא רע בתנאים הנכונים, ויעלה לכם רק כמה שקלים וכחצי שעה של עבודת יצירה לא מורכבת במיוחד.

המצרכים הנדרשים הם סמארטפון שעליו מותקנת אפליקציית יוטיוב, קייס פלסטיק ישן של דיסק כלשהו, נייר דביק או מדבקות כמעט מכל סוג וסכין יפנית חדה. באמצעות הסכין יש לחתוך צורה של טרפז מתוך דפנות קופסת הפלסטיק, ואז להניח אותה על הקופסה ולחתוך עוד שלושה עותקים. את כל אלו מדביקים יחדיו למעין משפך, ומניחים אותו בעדינות על מסך הסמארטפון, כפי שמודגם בסרטון.

השלב הבא הוא פשוט להפעיל את אפליקציית יוטיוב, ודרכה לנגן את אחד מסרטוני ההולגרמות הזמינים באתר. האפקט, כל עוד מביטים מהצד דרך אחת מדפנות הפלסטיק, מרשים ומשכנע למדי. שימו לב להתאים את גודל הטרפזים שאתם חותכים לגודל מסך הסמארטפון שלכם: הבסיס הרחב של הטרפז צריך להישאר בגבולות המסך. ככל שהמכשיר שלכם גדול יותר, תוכלו לייצר הולוגרמה מפורטת ומרשימה יותר.

הולוגרמה לסמארטפון. יוטיוב, צילום מסך
אפשר להדביק את צלעות המקרן בצורה קצת יותר אלגנטית./צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully