וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלפון-על: האייפון נפל ממטוס - והמשיך לעבוד אחרי שנמצא

אילן גלר

5.8.2015 / 11:06

כל מי שחזה במסך האייפון שלו נסדק כתוצאה מנפילה קצרה מהשולחן יתקשה להאמין לסיפור הזה: מכשיר אחד אמיץ, שנפל ממטוס פרטי קטן, התגלה כמעט ללא שריטה

timesrecordnews

מכשיר האייפון של אפל לא נחשב עמיד במיוחד, בפני שריטות ונפילות, שכן הרכב הזכוכית והמתכת ממנו הוא עשוי לא נועד לשרוד חבטות קשות. למי מכם שנאלץ לראות בבהלה את מסך האייפון מנופץ לאחר נפילה מגובה מטר או שניים, יהיה אולי קשה להאמין לסיפורו של אייפון אחד שהצליח, לפי הדיווחים, לשרוד נפילה מגובה של לא פחות משלושה קילומטרים - ולהמשיך לעבוד כרגיל.

אייפון-העל הזה שייך לתושב טקסס בשם בן ווילסון, שיצא עם המכשיר לגיחה קצרה במטוסו הקטן. בשלב מסוים במהלך הטיסה נתקל ווילסון באזור לחץ נמוך שגרם לדלת המטוס להיפתח. האייפון החליק ונפל החוצה, אם כי ווילסון לא הבחין בכך עד שחזר ונחת ליד ביתו.

אחד מחבריו של חוילסון הציע, בטרם זה ירוץ לרכוש סמארטפון חדש, לנסות ולאתר את המכשיר בעזרת פיצ'ר "Find My Phone" - והפלא ופלא המכשיר אכן נענה לניסיון האיתור וסימן את מיקומו על המפה. מסע של כמה שעות עם חמור לצדו (וחשבתם שהסיפור הזה לא יכול להיות מוזר יותר) הוביל את החבורה למקום נפילתו של האייפון, והם אכן מצאו אותו משופשף מעט בפינות, אך פרט לכך שלם ותקין לחלוטין.

נציין כי בעת הנפילה היה המכשיר בתוך מארז אייפון מתוצרת חברת Mophie, שככל הנראה ספג את רוב עוצמת הפגיעה שכן ווילסון כלל לא הצליח למצוא את הקייס. כמו כן, ניתן לראות בתיעוד שהמכשיר התגלה תחת עץ, שכנראה גם סייע לספוג מעט מהמומנטום של הנפילה.

מצא את האייפון שנפל ממטוס. אתר רשמי
מי היה מאמין?/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully