וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חוגגת 42 מיליון עוקבים עם תמונה חושפנית במיוחד

10.8.2015 / 12:35

בעוד 600 אלף עוקבים בלבד תנטוש ק.ק. את המקום השני ותעקוף את ביונסה בתור מלכת האינסטגרם הרשמית. ולפי התמונה האחרונה, נראה שהיא יודעת בדיוק מה צריך לעשות כדי להגיע להישג הזה

שוברת אינסטגרם: קים קרדשיאן ידועה כבר כשוברת אינטרנטים לא קטנה, וכאחת שיודעת בדיוק איך לתת לקהל שלה את מה שהוא רוצה (גם אם מה שהוא רוצה זה להעביר ביקורת ולצקצק בלשון). כעת, לרגל הגעתה למספר המרשים של 42 מיליון עוקבים באינסטגרם, חלקה כוכבת הריאלטי עם עוקביה תמונה צנועה, בסטנדרטים של עצמה - אבל רק בהם.

קרדשיאן חגגה לפני חצי שנה בלבד את חציית ה-27 מיליון עוקבים בחשבונה, כך שבתקופה קצרה יחסית צברה עוד 15 מיליון עוקבים ברשת החברתית מבוססת התמונות, בזכות אפקט כדור השלג שהחל עם אותן תמונות אקסטרה חושפניות בהן כיכבה עבור מגזין PAPER. התמונה החדשה, בה כמעט לא נראים פניה של קים, מתמקדת במחשוף החזה הנדיב והעמוק כהרגלה של הכוכבנית הפרובוקטיבית, עם תוספת שרבוב של שפתי פורנו לחות, והבחירה בה לא מקרית כמובן. הבחורה הבינה מה מביא את החבר'ה לחצר של אינסטגרם. וזה לא מילקשייק.

בזאת מצמצמת קרדישאן רשמית ומשמעותית את הפער בינה לבין מלכת אינסטגרם ושוברת אינטרנטים בזכות עצמה, ביונסה הידועה לא פחות והרבה לפני קים בנתוניה הבוטילישיסיים הטבעיים. ביונסה מחזיקה בכ-600 אלף עוקבים ביותר בלבד נכון לרגע זה, ולאור עומק המחשוף הנוכחי של קים בהחלט עשויה לאבד בקרוב מאוד ובקלות את מעמדה, כאישה הנעקבת ביותר בעולם באינסטוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully