וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלינק הסודי: גוגל קורצת לסדרה "עמק הסיליקון" בהכרזה הרשמית

אילן גלר

12.8.2015 / 11:39

איפה החביאה גוגל את "ראש גדול" מעמק הסיליקון בהכרזה הדרמטית שלה? למרות הסאטירה, הלועגת לגוגל ודומותיה, הקומדיה המצליחה של HBO הצליחה להשתחל כ-"ביצת פסחא" (מסר אינטרנטי חבוי) גם בהכרזה העסקית הדרמטית של השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש גדול./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון בקליפורניה הכריזה אתמול על תהליך ארגון מחדש, הכולל שינויים דרמטיים למדי במבנה החברה. לארי פייג', מנכ"ל גוגל היוצא מונה למנכ"ל הישות העסקית החדשה "אלפבית" שגוגל תהיה רק אחת המחלקות שלה.

פייג', ממייסדי גוגל, הכריז על המהלך בפוסט מרגש אותו העלה לבלוג של גוגל ברשת, וכמובן נזהר לא להבריח את המשקיעים, הרי אין ספק שמדובר ברעידת אדמה של ממש בשוק ההון, ושינוי משמעותי הנוגע ישירות לעתידה של אחת החברות הגדולות, המצליחות והחשובות בעולם.

ואולם גם בתוך ההכרזה הדרמטית הזו, מצאו אנשי גוגל (חובבי המסרים החבויים) מקום להומור. בתוך ההכרזה, מופיע משפט המתאר את אחת ממחלקות אלפבית - מעבדת גוגל X - שתעסוק במחקרים תיאורטיים וניסויים שאין בהם תועלת מסחרית מידית. מיד לאחר המילים "Drone Delivery Effort" מופיעה נקודה (בלי סימון עכבר של לינק). הקליקו עליה - ותגיעו מיד לאתר הבית של Hooli, הכפילה הדמיונית של גוגל בסדרת הטלוויזיה המצליחה "עמק הסיליקון" המשודרת בערוץ HBO האמריקני.

בסדרת הטלוויזיה, Hooli היא ענקית טכנולוגיה שמצהירה על עצמה כמיזם הפועל לתועלת האנושות בלבד, אך למעשה מנצל באופן ציני את התדמית הזו לרווחים מקסימליים. יש להניח כי בגוגל לא סבורים שזוהי אכן המציאות, אך הסאטירה שעשעה אותם מספיק עבור המחווה המצחיקה הזו. אין לנו ספק כי זו תזכה להתייחסות בהמשך גם במהלך הפרקים עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully