וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיימרים מתחרפנים: כשההפסד במשחק יוצא משליטה. צפו

אילן גלר

14.8.2015 / 7:52

מי שנוהג להעביר את זמנו מול קונסולת משחקים מכיר את הרגעים האלה בהם המתח נבנה ונבנה ואז כל המאמץ יורד לטמיון בלחיצה שגויה אחת על בקר השליטה. אם רציתם תמיד לקום ולשבור את המסך, תראו איך זה נראה אצל מי שלא הצליח לשלוט בעצמו

אתר רשמי

חשבתם שלכם יש צרות בחיים? הסרטון הזה בוודאי ישכנע אתכם שחייכם קסומים ונפלאים בהשוואה לאלו של גיימרים מקצועיים, וגם כאלה שפשוט מקדישים כל דקה פנויה ביום שלהם לקונסולה או למחשב.

אלה עלולים לקחת באופן קשה מאוד הפסד במשחק החביב עליהם. לא משנה באיזה משחק מדובר, האם זה חלק מאירוע מקצועי או סתם משחק בבית, או אפילו האם מדובר בגיימר או בגיימרית. המשותף לכולם הוא תגובה עצבנית במיוחד להפסד בקרב הווירטואלי, או פשוט לבקר שליטה שמגיב באיטיות.

מתברר, לפי הסרטון, שמסכים הם קורבנות לגיטימיים בזמן התקף זעם. חלק מהגיימרים מחליטים להעניש את הקונסולה בה שיחקו, להוציא אותה מהבית ולרסק אותה ברחוב; באחד הקטעים בסרטון יש אפילו גיימר שלוקח את המקלדת ובועט בה בחמת זעם, בעוד שכל היושבים סביבו מתעלמים מהמתרחש.

ומה על בנות הזוג של הגיימרים? טוב ששאלתם. קטע אחד בסרטון מציג מתקפת עצבים במסגרתה מחליטה חברתו של הגיימר לרסק את הקונסולה, אולי בכדי לזכות במלוא תשומת הלב. כמובן שכל אלו הם מקרים קיצוניים בלבד - בדרך כלל ספורט וירטואלי הרבה יותר בטוח מקרבות אמיתיים.

גיימרים מתחרפנים. דיילי מושן, אתר רשמי
החל המשחק? הלך המחשב!/אתר רשמי, דיילי מושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully