וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט הקטן שמצייר דמויות ענקיות בחוף הים. צפו

16.8.2015 / 6:42

שיתוף פעולה בין דיסני לסטודנטים בציריך הביא לעולם את הרובוט החמוד הזה, בצורת צב, שמצייר בחול בזריזות ובאלגנטיות כמו אמני החופים הגדולים

אתר רשמי

רובוטים כיכבו בלא מעט מרגעי האנימציה המוצלחים של העשור האחרון, אבל הרובוט הזה מבית דיסני הוא אמיתי לחלוטין ולא פחות קסום. ה-Beachbot, דמוי הצב, נבנה במחלקת Disney Research של ענקית התקשורת האמריקנית, והוא תוצאה של שיתוף פעולה עם שלוחת ציריך של יחידת המחקר של דיסני וסטודנטים באוניברסיטה להנדסה ETH.

הצוות שמאחורי ההמצאה לקח כהשראה את אמני החול כמו אנדרס ארמאדו ושם לו למטרה לתכנן רובוט, שיפעל באופן עצמאי ויוכל לייצר יצירות אדירות ממדים של אמנות חול. התוצאה היא רובוט בגובה של 60 סנטימטרים וברוחב של 40 סנטימטרים, המצויד בשלושה גלגלים חבויים ונושא מאחוריו מגרפה מיוחדת, המשמשת כמכחול ומברשת לאיור במשטחי החול. הוא מסוגל לגרוף חול בשבעה סוגי קווים שונים אפשריים, בעובי של עד 60 סנטימטרים ובמגוון סגנונות.

הצוות שהמציא, ומתפעל, את הרובוט יכול להזין את התמונות הרצויות באמצעות חיבור WiFi, והוא מתחיל מיד לגרוף את החול. כל איור כזה לוקח לרובוט בממוצע כעשרים דקות והממציאים מקווים שדגם ראשוני זה של ה-Beachbot יוכל להתפתח בעתיד ולצייר גם בשלג.

ביצ' בוט. אתר רשמי
קטן וכשרוני./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully