וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי סינן אותי בפייסבוק? כך תראו את כל בקשות החברות ששלחתם ולא אושרו

16.8.2015 / 9:20

שליחת בקשת חברות ברשת החברתית היא לרוב פעולה לא מורכבת אבל כזו שיכולה להלחיץ מאוד. אם גם אתם מצאתם את עצמכם פעם מרפרשים את העמוד בהמתנה לתשובה שלא הגיעה, זה הזמן לעבור על רשימת הקשרים הכושלים בפייסבוק

בקשת חברות בפייסבוק אמורה להיות עניין טכני, אבל מהיום שהרשת החברתית הפכה לפופולרית גם החלק הזה הפך למשחק אגו. בקשות חברות ישנות שלא זכו למענה עלולות לעורר שאלות לגבי היחסים שלכם עם חברים חדשים וישנים, ובעוד מקרה אחד או שניים נצרבים בזיכרון, כל שאר בקשות החברות נשארות בהמתנה בלי שאף אחד מהצדדים משקיע בכך מחשבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחצו על תפריט החברים בשורת המשימות./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להגיע לרשימת משתמשי הפייסבוק ששלחתם להם הצעה לחברות, שלא זכתה למענה, כל שעליכם לעשות הוא להקליק על אזור החברים בשורת המשימות בראש הפיד; בתחתית הרשימה שנפתחה לחצו על See All, ושם בראש העמוד (מתחת ל-Respond to Your Friend Request) יש שורת טקסט קטנה בשם View Sent Requests. לחיצה עליה תוביל אתכם לעמוד עם האנשים שלא רצו לאשר אתכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלינק הקטן שיחזיר אתכם לכל בקשות החברות הישנות./מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת קחו לכם קצת דקות (תלוי באורך הרשימה) לעבור על הניסיונות שלכם ליצור קשר עם אנשים בפייסבוק. האם הרשימה מורכבת מאוסף של גולשים שמעולם לא פגשתם באמת או באנשים שלא פגשתם הרבה זמן? אם רוב הרשימה מורכבת מאנשים שאתם עוד בקשר איתם, כנראה שיש לכם בעיה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully