וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הייתם משלמים עבור אייפון 6 מזהב ויהלומים?

אילן גלר

18.8.2015 / 8:09

אמנם תקבלו את אותו המכשיר בדיוק, שהייתם מקבלים אם הייתם קונים בכל חנות, אבל אם יש לכם חבר אוליגרך נטול טעם טוב, שמחפש איך לבזבז את הכסף שלו, זו יכולה להיות אופציה נהדרת

צילום מסך

למרות שאפל עדיין לא הכריזה באופן רשמי על האייפון 6S, חברת Brikk המתמחה במוצרי יוקרה מותאמים אישית, כבר מציעה אותו לחוג לקוחותיה האקסקלוסיבי במהדורה מצופה זהב, פלטינום ואבנים יקרות. המחיר מתחיל בכ-8,000 דולרים (שזה פי עשרה "בלבד" ממחירו הצפוי של דגם האייפון החדש), ומגיעים עד ל-206,000 דולרים לדגמי הזהב היקרים והנדירים ביותר.

בין האפשרויות הזמינות כעת לרכישה מוקדמת תוכלו למצוא יהלומים בגדלים ובצורות שונים, צבעים ועיצובים יוצאי דופן, וגם אפשרות בחירה בין דגם ה-6S הרגיל ו-6S פלוס בעל מסך גדול יותר. מעט משעשע לראות שבעוד רוב יצרני הסמארטפונים מתהדרים בעיצוב דק ככל האפשר, דווקא Brikk מתהדרת בכך שתהליך הציפוי שלה יוצר שכבה עבה יותר מזו של כל המתחרים.

ב-Brikk לא מנסים לטעון אפילו לרגע שמכשירי האייפון היוצאים מבין ידיהם מתעלים בפונקציונאליות כלשהי על הדגמים הרגילים; המטרה כולה היא לאפשר לאלפיון העליון של העולם להפגין את עושרם המופלג באמצעות דגם יוקרתי של מכשיר נחשק ממילא. אם יש לכם חבר אוליגרך, כדאי שתעדכנו אותו לפני שמלאי ההשקה ייגמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך הרבה מבחר, כל כך מעט צניעות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אייפון BRIKK. צילום מסך
אותה חומרה, אריזה שונה./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully