וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לנקסוס הבא של גוגל

אילן גלר

18.8.2015 / 11:56

המכשיר החדש, שמיוצר עבור גוגל על ידי LG, יצויד לפי הדיווחים במסך קטן יותר מנקסוס 5, עיצוב פלסטיקי ומחיר משתלם יותר לצד חומרה לא רעה בכלל

סדרת מכשירי הנקסוס של גוגל שירתה את החברה במשך שנים כנקודת פתיחה זולה בעבור המשתמשים המתקדמים, המעוניינים במכשיר נייד במחיר הוגן עליו מותקנת גרסה "נקייה" של אנדרואיד. כיום זה כבר לא המצב, שכן מכשיר הנקסוס היחיד שגוגל מציעה למכירה באופן ישיר הוא הנקסוס 6 - פאבלט אימתני המצויד במסך עצום (5.96 אינץ') ומחיר מומלץ של 649 דולרים - בהחלט לא סמארטפון זול או קומפקטי במיוחד.

אולם לפי השמועות, מצב זה עומד להשתנות; בגוגל עובדים על שני מכשירי נקסוס נוספים שיגיעו לחנויות במהלך החודשים הקרובים: אחד מהם מיוצר על ידי וואווי הסינית, ואילו השני על ידי LG, האחראית לדגם נקסוס 5 הפופולרי שמכירותיו בארה"ב ובאירופה הופסקו. כעת אנו זוכים להצצה ראשונה לעיצובו של המכשיר השני, בזכות משתמש אינדונזי, שהעלה את תמונת הכיסוי האחורי של הנקסוס החדש.

בתמונה נראה מכשיר חדש הנושא באופן ברור את לוגו LG וכיתוב סדרת הנקסוס המוכר. גודלו מעיד על מסך בגודל של מעט יותר מ-5 אינץ', וניתן להבחין גם במצלמה הכוללת פוקוס מבוסס לייזר (כמו זה של ה-LG G4). רוב הפרשנים קובעים כי טבעת הכסף שתחת עדשת המצלמה היא למעשה חיישן טביעות אצבע, שישמש לצורך פתיחת המכשיר מנעילה.

פרט נוסף, אותו אנו למדים מהתמונה הוא שמדובר במכשיר המיוצר מפלסטיק, ולא זכה מעיצוב יוקרתי במיוחד. אלו אולי חדשות רעות למי שציפה למכשיר מעוצב ונאה, אך חדשות טובות מאוד למי שקיווה כי גוגל תשוב למתכונת המכשירים המשתלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully