וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוגדים נחשפו: המידע שנגנב מאתר אשלי מדיסון פורסם ברשת

19.8.2015 / 8:25

הפנטזיות הסודיות, ההתכתבויות, פרטיהם האישיים, מספרי הטלפון ופרטי האשראי של 37 מיליון משתמשים (בהם 170 אלף ישראלים) פורסמו הלילה בדארקנט על ידי ההאקרים שפרצו לאתר הבגידות אשלי מדיסון

יח"צ - חד פעמי

פרטיהם האישיים של כ-37 מיליון בוגדים ובוגדות מרחבי העולם (בהם 170 אלף ישראלים) פורסמו אתמול, כחודש לאחר הפריצה לאתר ההיכרויות אשלי מדיסון המיועד "למי שכבר נמצא במערכת יחסים". לפי אתר וויירד, 9.7 ג'יגה של מידע הועלו אתמול לרשת האפלה (דארקנט) וניתן להוריד את הקבצים באמצעות דפדפנים מוצפנים, כדוגמת "תור".

כזכור, לפני חודש בדיוק נגנב המידע משרתי החברה הקנדית Avid Life Media, המחזיקה באתר ובאתרי היכרויות אחרים דוגמת Cougar Life שנועד לנשים מבוגרות המחפשות צעירים או Established Men שנועד לגברים מבוססים המחפשים בחורות וההיפך.

ההאקרים איימו לשחרר את כל המידע הפרטי של המשתמשים אם לא תוריד ALM את אתרי אשלי מדיסון ו-Established Men, באופן קבוע, ותבטל את האפליקציה שלהם. אחרי יממה של חוסר ודאות, הנהלת האתר התנצלה בפני המשתמשים על גניבת הנתונים והצהירה כי תאפשר זמנית למשתמשים למחוק את החשבונות שלהם באופן מלא מהאתר ללא תשלום - מה שעלה עד היום 19 דולרים לכל חשבון.

את ההאקרים כנראה זה לא סיפק ואמש, כאמור, נחשפו הקבצים עם כל הפנטזיות הסודיות והתכתובות של המשתמשים לצד פרטיהם האישיים, מספרי טלפון ופרטי האשראי שלהם. ב-ALM מאמינים שהפורץ הוא אדם עם הכשרה טכנית שבעבר הייתה לו גישה ישירה למערכות המידע הרגיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקבצים בדארקנט./מערכת וואלה!, צילום מסך

"הזמן נגמר!" כתבו ההאקרים בהודעה שצורפה למידע הגנוב. "החברה לא הורידה את אשלי מדיסון ו-Established Men מהאינטרנט. הסברנו למה הם רמאים וטפשים, ועכשיו כולם יזכו לראות את המידע שלהם.

"מצאת מישהו שם? אל תשכחו שהאתר הזה הוא תרמית עם אלפי פרופילים מזויפים של נשים. 90-95 אחוזים מכל המשתמשים הם גברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה של ההאקרים עם פרסום המידע./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש מאי השנה, בעת ביקורו בישראל, אמר מנכ"ל אשלי מדיסון, נואל בידרמן, לוואלה! TECH כי "בקרב הגברים הישראלים, רוב המשתמשים נמצאים בקבוצת הגיל 30-39 (37 אחוזים) ובהפרש זניח בני 40-49 (36 אחוזים). לאחר מכן בני 50-65 (14 אחוזים), הצעירים בני 18-29 מהווים 10 אחוזים בלבד ו-3 אחוזים מהמשתמשים הגברים הם בני 65 ומעלה.

"בקרב הנשים הישראליות בנות 30-39 מהוות 38 אחוזים מהמשתמשות, לאחר מכן - בדומה לגברים - בנות 40-49 (35 אחוזים) ואז מגיע החלק המפתיע: 17 אחוזים מהמשתמשות הן בנות 18-29, רק 9 אחוזים בנות 50-65 ואחוז אחד מהמשתמשות בשירות בנות 65 ומעלה".

נראה שהנתונים שפרסמו ההאקרים סותרים בצורה משמעותית את הנתונים שאומר בידרמן וכעת נותר רק לראות לאן יתגלגל המידע, ומי יעשה בו שימוש.

אישה מתוסכלת במיטה עם גבר. ShutterStock
שיט./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully