וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון החכם שאמור לעזור לכם להתחיל עם בחורות

אילן גלר

20.8.2015 / 7:30

נשמע כמו מוצר שהיה נחטף מהמדפים? פרויקט מימון המון חדש מנסה לגייס את הגולשים כדי להפוך את השעון למציאות. הבעיה: אחרי שבוע וחצי, היזמים לא הצליחו לגייס אפילו דולר אחד

אתר רשמי

אם חשבתם לקנות שעון חכם רק כדי להיראות עשירים ומושכים יותר בעיני בני או בנות המין השני, הנה גאדג'ט שהולך עם זה עד הסוף - שעון שכל תפקידו הוא להפוך אתכם לאסרטיביים ומגניבים יותר, ואפילו יספק לכם משפטי פתיחה בעלי "אפקטיביות מוכחת" שיובילו אתכם לדייט הנכסף.

מפתחי השעון המופלא הזה טוענים כי הצליחו להמציא טכנולוגיה שתשדר אליכם "מסרים תת-הכרתיים בהיפנוזה", ובכך לשפר את מידת הביטחון העצמי שלכם. לדברי היזמים, על המסרים שיוחדרו לגולגולתכם מקורם באסכולת אומנות הפיתוי המפורסמת. השעון מסוגל גם להציג תמונות, של פרחים או חתלתולים, שאמורות לסייע עם אותם משפטי פתיחה מובטחים, וגם מצלמה המיועדת לצילום מטווח קרוב במיוחד. בהחלט קריפי.

הצד החיובי ביותר בכל הסיפור הוא שקמפיין גיוס הכספים לשעון, באתר מימון ההמון אינדיגוגו, הצליח לצבור עד כה בדיוק אפס דולרים מתוך יעד צנוע ממילא של 10,000 דולרים לתחילת הפרויקט. אנחנו לא בטוחים לגמרי שלא ימצאו לקוחות למוצר הזה, אלא שמאיכות ההפקה של הסרטון המופיע בעמוד הפרויקט קשה להבין אם אכן מדובר במוצר אמיתי שיגיע למדפי החנויות, או סתם מתיחה לא משעשעת במיוחד שמטרתה לעקוץ כסף מרווקים מיואשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה פרח יפה כמוך עושה במקום כזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully