וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ שיציל אתכם: הסמארטפון אבד על "שקט"? כך תגרמו לו לצלצל

20.8.2015 / 6:41

כמה פעמים מצאתם את עצמכם הולכים הולך וחזור בבית, אחרי שאתם בטוחים שחיפשתם כבר בכל מקום? במקום לבזבז זמן, פשוט תאתרו אותו באמצעות גוגל פליי

מחפשת מתחת למיטה. ShutterStock
אולי הוא מתחת למיטה?/ShutterStock

כל מי שאי-פעם שכח להחזיר את הטלפון שלו ממצב "שקט", וחיפש אותו בקדחנות ברחבי הבית, מכיר את תחושת התסכול. את הרגע הזה שאתם רק רוצים עזרה מכוח עליון שיאתר לכם את המכשיר. אז מתברר שיש אפשרות לגרום לו לצלצל בעזרת המחשב.

כדי לגרום למכשיר לצלצל יש להיכנס לאתר גוגל פליי בדפדפן ולגשת ל-Android Device Manager. כעת הזינו את חשבון הג'ימייל שלכם (אותו אחד המקושר למכשיר הטלפון, כמובן) והקליקו על "Ring".

השיטה עובדת היטב והפתיעה מעצם כך גולשים רבים. בנוסף, תוכלו להיעזר ב-Android Device Manager לא רק כדי לגרום למכשיר לצלצל, אלא גם כדי לאתר אותו על גבי מפה ואף לנעול אותו ולמחוק אותו, במידת הצורך.

הפעולות האלו אפשריות מזה זמן רב גם למשתמשי אייפון, כמובן, באמצעות Find My iPhone. אם עדיין לא גיליתם את הפיצ'ר הזה, היכנסו ל-iCloud.com, לחצו על All Devices ובחרו במכשיר המבוקש. בחלון המידע של המכשיר לחצו על Play Sound והטלפון יצלצל במשך שתי דקות - ואף ישלח מייל אישור על כך לכתובת האפל ID שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנסו למנהל המכשיר באתר גוגל פליי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ותמצאו אותו בקלות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully