וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי ממכר: האתר שהופך כל תמונה לפסיפס מדליק של אימוג'ים

21.8.2015 / 7:02

אחרי האתרים שהציעו להפוך את התמונות שלנו לחלומות העמוקים של גוגל, כלי מקוון חדש ופשוט לוקח את הזיכרונות המתועדים שלנו והופך אותם לאוסף של אייקונים חמודים וצפופים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר רפאלי. הרבה סמיילים יש בתמונה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אימוג'ים - זה לא רק מרגיש לפעמים שהם בכל מקום, הם באמת בכל מקום. וכעת יש גם כלי אינטרנטי פשוט וזריז, שתוכנן במטרה להפוך כל תמונה שתעלו אליו לפסיפס אימוג'י מדליק. האתר הבסיסי הזה כל כך מדליק, שאפילו רגע יציאת הפסיפס היא אמנות בפני עצמה.

אם תרצו להכין תמונה מקורית ממאגר התמונות המשפחתיות העמוס שמכביד לכם על הסמארטפון, שני קליקים וסיימתם. הכלי המגניב הזה נבנה על ידי אריק אנדרו לואיס, מפתח רשת עבור הניו יורק טיימס במרבית זמנו, ומוצע למשתמשים באמצעות אתר פשוט, המורכב כולו מכפתור לבחירת התמונה הרצויה והסבר פשוט. אחרי העלאת התמונה מהמחשב (אין אפשרות להדביק כתובת אינטרנט) תיאלצו להמתין שנייה או שתיים ותוך רגע תראו את התמונה החדשה נוצרת לנגד עיניכם.

אמנם אין אפשרות להגדיר ולבחור את האימוג'י בהם ייעשה שימוש, אך בהחלט אפשר לנסות מספר פעמים במידה והתוצאה לא לגמרי מוצאת חן בעיניכם. בכל ניסיון הכלי יבחר אימוג'ים שונים וירכיב לכם תמונה בגוונים ועיצוב מעט שונים.

לאתר הקליקו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully