וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת:Toshiba Satellite Click Mini - מחשב למי שצריך טאבלט

21.8.2015 / 6:21

מפרט לא רע בכלל, עיצוב מדליק וגימור מהודק הופכים את מחשב השניים באחד הזה למוצר מעולה למי שצריך להישאר נייד ולא אוהב לשבת ולעבוד על המחשב לאורך זמן. נראה שסוף סוף נמצא המחשב שכיף לעבוד איתו בווינדוז 8

יח"צ - חד פעמי

שניים באחד - זה נשמע כמו משהו שכל ישראלי היה שמח לקבל, אבל כשמדובר במחשבים ניידים המשלבים טאבלט, צריך להסתכל מתחת למכסה המנוע כדי לוודא שמקבלים דיל טוב. אחד המחשבים המדליקים בז'אנר, שנחת בחודשים האחרונים בישראל, הוא ה-Toshiba Satellite Click Mini הסופר קומפקטי.

הדבר הראשון שבולט בקליק מיני הוא המידות שלו; מכשיר קטן במשקל של 999 גרמים ובעובי של 19.9 מילימטרים. וזה עוד כשהוא לא מפורק. הנייד הזה מרגיש טוב ביד, הוא קטן ונעים למגע ואפשר להזיז אותו כשהמסך פתוח, ומחובר למקלדת, בלי להרגיש או לשמוע חלקים זזים, תפסים משוחררים או מחברים שננעלים בחופשיות.

אחרי שמפרקים את המסך מהמקלדת – וממשיכים לעבוד ברצף – הוא שוקל רק 470 גרם ועוביו 9.8 מילימטרים, ומתפקד כמו טאבלט חזק לכל דבר. הבעיה היא שהוא נמכר בתור מחשב נייד היברידי "לאלו שחייהם נמצאים בתנועה", אבל בתור מחשב הוא לא מתאים לכל משתמש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שומעים חלקים נעים בחיבור בין הטאבלט למקלדת./מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופו של דבר מדובר בגאדג'ט, ועם מסך 8.9 אינץ' לא תוכלו לגלוש לאורך זמן באינטרנט, לצפות בכיף בסרטים או לעבוד על כמה חלונות פתוחים זה לצד זה. יעשה לו צדק אם יתייחסו אליו כאל טאבלט משודרג; ככזה הוא פחות או יותר מושלם. מי שצריך לעבוד בבתי קפה עם שולחנות עגולים קטנטנים, להציג בפני אנשים מצגות או אתרים ושאר עסקים שעושים לרוב בבתי קפה, ייהנה ממנו מאוד.

הקליק מיני מצויד במסך Full HD, מעבד אטום של אינטל, זיכרון של 2 ג'יגה RAM, מערכת שמע איכותית וחיי סוללה של עד 16 שעות עבודה (כשהוא מחובר למקלדת). הוא מריץ ווינדוז 8 - מערכת ההפעלה המקוללת, שנועדה למסכי מגע, אבל נראה שסוף סוף נמצא המכשיר שכיף להשתמש בו עם הגרסה הזו של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט. התנועה חלקה, גם במגע עם האצבעות וגם בתנועה עם סמן העכבר.

בין כל יתרונות המכשיר, בולטת במיוחד המקלדת, שמוסיפה עוד סוללה ומכפילה את זמן הפעילות. ברמת העיצוב, אי אפשר שלא לחוש מגניבים כשמסתובבים איתו. הוא נוח ביד כמו פאבלט (וזה לא מובן מאליו בטאבלטים), מסוגל לבצע פעולות פשוטות כמו מחשב, ואי אפשר להפסיק לנתק את המקלדת מהטאבלט. בשנת 2015 אנחנו כבר לא אמורים להתלהב מגימיקים כאלה אבל זה עובד.

מחירו של הקליק מיני עומד על 1,690 שקלים והוא מגיע עם מנוי של Microsoft Office 365 Personal לשנה ומצויד במצלמה אחורית של 5 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי ויישום TruCapture לצילום מסמכים וסריקת חומר כתוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומפקטי וסקסי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully