וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: כך תחליפו את חיווי הקליטה באייפון למספרים מדויקים

24.8.2015 / 6:58

אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה איכות הרשת הסלולרית שלכם, במקום להסתפק רק בחמש הנקודות הוויזואליות הכלליות, שמערכת ההפעלה של אפל מציעה כברירת מחדל, כך תקבלו חיווי מספרי מדויק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיוויו מדויק יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך

הימים בהם שיחות טלפון רגילות היו מקוטעות כמו שיחת VoIP על הוויי-פיי של האוטובוס אמנם כבר רחוקים, אבל סמארטפונים הם בסופו של דבר עדיין מכשירי טלפון, שתלויים כמו תמיד באיכות ועוצמת התדר שמספקת להם הרשת הרלוונטית.

הטריק הזה יאפשר לכם לא להסתפק רק בחיווי המסורתי הוויזואלי של כמה נקודות או קווים מתוך 5 "קולט" המכשיר, ולקבל נתונים מספריים הרבה יותר מדויקים לגבי איכות הקליטה. כדי לעשות זאת, תצטרכו להפעיל מצב בשם Field Test.

תחילה היכנסו לאפליקציית הטלפון (חייגן) וחייגו *3001#12345#*. לאחר מכן לחצו על מקש הבית למשך שש שניות (גם המקש הווירטואלי המוצע ב-Assistive Touch יעשה את העבודה). לאחר מכן חזרו אל מסך הבית, ובמקום סימון גרפי יופיע מספר, שאמור לשקף את מידת הקליטה בפועל.

קיבלתם מינוס? אל חשש, ככה זה אצל כולם. ככל שהמספר שתקבלו קרוב יותר לאפס, פירוש הדבר שהקליטה איכותית יותר, כשקליטה טובה נעה בין מינוס 44 למינוס 77, לעומת ערכים בטווח מינוס 102 עד מינוס 120, המעידים על קליטה בעייתית. כדי להחליף את המספרים חזרה לנקודות וההפך, פשוט לחצו על אזור זה במסך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully