וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האייפון הבא יתקפל כמו הקודם? צפו בניסוי

אילן גלר

25.8.2015 / 6:17

פרשת Bendgate הצליחה להוציא מעריצי אפל רבים מדעתם; המכשירים התכופפו בכיסם של משתמשים רבים ונראה שהפעם אפל למדו את הלקח

צילום מסך

חלק ממבול השמועות אודות האייפון הבא כולל דיווחים על כך שאחד השדרוגים המרכזיים בו יהיה מבנה קשוח ועמיד יותר, שאמור לפתור את בעיית הקיפול בכיס - פרשה שזכתה לכינוי "Bendgate". אך האם אכן הצליחה אפל במשימה? החבר'ה מ-Unbox Therapy הצליחו להשיג לטענתם מארז חיצוני של מכשיר אייפון 6S חדש, ומיד ניגשו לבדיקות המאומצות.

תחילה הם הניחו את המארז תחת עדשת המיקרוסקופ, וגילו כי למבנה האלומיניום המוכר של האייפון הקודם נוסף כעת אחוז משמעותי של אבץ. תוספת זו, כך מתברר, אמורה להעניק למארז מבנה כימי שאכן יהפוך אותו להרבה יותר קשיח. החיסרון הוא רגישות מוגברת לקורוזיה, אם כי עושה רושם שבאפל ניסו לחסוך מהמשתמשים את הצרה הזו באמצעות תהליך ייצור איכותי יותר.

באשר למבחן עצמו, המארז החדש אכן עמד יפה תחת עוצמת הכוח שהספיקה על מנת לקפל את מכשיר האייפון הקודם ולמעשה לא התקפל כלל. לעורכי הניסוי נדרשה עוצמה יותר מכפולה (כוח דחיפה של יותר מ-36 קילוגרמים) על מנת לגרום לנזק כלשהו למכשיר העתידי. נזכיר רק שבשלב זה, אין לנו כל וודאות כי החלק שעליו ערכו אנשי הערוץ את הניסויים אכן מגיע ממכשיר אייפון חדש; את זה נדע באופן רשמי רק בהשקה בתאריך 9 בספטמבר.

מבחן כיפוף לאייפון 6S. יוטיוב, צילום מסך
יתכופף או לא?/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully