וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להתחבא ממשתמשים מסוימים בצ'ט של פייסבוק?

25.8.2015 / 7:22

וגם: קיצורי מקלדת לצ'ט, הפסקת הצלילים שמשמיעות ההודעות, איך נפטרים מהמלצות המשחקים הקבועות בצד ימין למעלה ועוד. כל מה שרציתם לעשות לצ'ט של פייסבוק ולא ידעתם איפה להקליק

פייסבוק. ShutterStock
מה שרציתם לעשות לצ'ט של פייסבוק ולא ידעתם איפה להקליק./ShutterStock

עם כל השינויים שעבר הפיד שלנו בשנים האחרונות, נראה שאזור הצ'ט של פייסבוק, התופס את חלקו הימני של החלון לכל אורכו, לא זוכה לטיפוח על ידי גולשים רבים. יש לא מעט שדרוגים קטנים שניתן לבצע בו כדי להפוך את השימוש לנוח יותר, וגם כמה פונקציות שכנראה בשלב מסוים תהיתם למה הם לא קיימים.

את ההזנחה הזו אפשר להפסיק, אם רק תשימו לב מה מתחבא בתוך התפריטים של הצ'ט. השלב הראשון בניקוי הג'אנק מהמסך מתחיל בלחיצה על גלגל השיניים הקטן בתחתית הצ'ט ואז על Hide Games. שישיית ההמלצות הלא-מועילות לרוב של פייסבוק תיעלם ותפנה מקום רב יותר לרשימת חבריכם המחוברים כעת. כאן גם תוכלו לבטל, או להחזיר, את צלילי ההתראות שמפיק האזור הזה, על ידי לחיצה על Chat Sounds.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלצות המשחקים האלה צריכות ללכת./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם תרצו להעלים את הצ'ט באופן כללי (ניתן להחזיר אותו בלחיצה בכל שלב, ללא צורך להיכנס לתפריטי הגדרות), לחצו על Hide Sidebar. כדי להפוך לבלתי נראים עבור משתמשים מסוימים, ללא צורך לכבות לחלוטין את הפיד לחצו על Advanced Settings.

בחלון שייפתח תוכלו לבחור באחת מבין שלוש אפשרויות: באפשרות הראשונה תוכלו להזין שמות של משתמשים או קבוצות שאתם רוצים שלא יראו שאתם מחוברים, באפשרות השנייה תוכלו לציין אילו משתמשים יראו אתכם בעוד כל השאר יחשבו שאינכם מחוברים והאפשרות השלישית מכבה לחלוטין את הצ'ט. כפי שמצוין בתחתית החלון, כשהצ'ט מכובה (באופן כללי או עבור משתמשים ספציפיים), ההודעות שלהם מועברות לאינבוקס שלכם.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלילים ושאר ירקות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טריק נוסף, שאולי לא הכרתם, הם קיצורי המקלדת בצ'ט. אם אתם מבלים חלק ניכר מזמנכם בשיחות, תוכלו לחסוך לא מעט זמן וכאבי מפרקים אם תזכרו שניתן לחפש בשיחות, לפתוח חלון שיחה חדש, לסמן שיחה כלא נקראה ולבצע עוד כמה פקודות מבלי להשתמש כלל בעכבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאן תוכלו לבחור מי יראה שאתם מחוברים ומי לא./מערכת וואלה!, צילום מסך

כשאתם באזור הצ'ט (לא בחלון נפתח בפיד), לחיצה על גלגל השיניים הקטן בראש חלון השיחה יציג בפניכם כמה אופציות מעניינות. אחת השוות היא View Photos In Thread, המציגה בחלון הקיים את כל התמונות שנשלחו בשיחה עם המשתמש הספציפי לאורך השנים.

יש לא מעט אפשרויות לשיפור הנוחות וההנאה מהשימוש בצ'ט של פייסבוק, שווה פשוט להתחיל ללחוץ על תפריטים ולראות מה עוד מתאים לכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיצורי המקלדת יחסכו לכם לא מעט גיחות לעכבר./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully