וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפונים החזקים בישראל

25.8.2015 / 13:22

אם ניסיתם לבחור סמארטפון חדש באתרי הקניות ברשת, לבטח נתקלתם בעומס המידע וכמות המכשירים שהשוק מציע. כדי לעשות סדר במפרטים, קבלו את רשימת הניידים הפופולריים והחזקים ששווה לשים לב אליהם

צילום קבוצתי סמארטפון. ShutterStock
עבור המשתמש הממוצע, יש כמה פרמטרים שחשובים יותר./ShutterStock

לא עומדים בקצב השקת הסמארטפונים בישראל ומתבלבלים מרוב פיצ'רים שכל אחד מהם מציע? רגע לפני עונת השקות הסתיו, אספנו עבורכם את עשרת המכשירים הניידים הפופולריים, המובילים והחזקים הזמינים לרכישה בארץ. כדי שלא תטבעו בים האינפורמציה ריכזנו את נתוני הליבה החשובים בכל מכשיר, המשמעותיים באמת למשתמש הממוצע.

חשוב לזכור, הסקירה מבוססת על נתוני המפרטים שמספקים היצרנים, בעוד שחוויית המשתמש בפועל מורכבת מגורמים נוספים רבים, ומשתמשים שונים עשויים לחוות מכשירים מסוימים כטובים מאחרים, גם אם המפרט אומר אחרת.

בנוסף, רבים מהמכשירים חולקים תכונות דומות, או זהות, כך שההמלצה הכי טובה בכל הקשור לבחירת מכשיר - כמו תמיד - היא להתלבט על הנייר (או המסך, במקרה שלנו) ולצמצם את הבחירה. גם התנסות פיזית, בין אם בחנות או בשימוש במכשיר של חבר, תסייע לכם לבחור בסופו של דבר בין המועמדים הסופיים.

iPhone 6 / 6 Plus

רגע לפני שתציג חברת אפל את יורשו, אייפון 6 של אפל, ואחיו המשודרג אייפון 6 פלוס, מובילים עדיין את שוק מכשירי הדגל הפופולריים בזכות עיצוב האלומיניום והזכוכית והמפרט המרשים.

שניהם מצוידים במצלמת 8 מגה פיקסל אחורית ו-1.2 מגה פיקסל קדמית, ג'יגה RAM אחד של זיכרון וקיבולת אחסון של 16 עד 64 ג'יגה בגרסה הרגילה ו-128 ג'יגה בגרסת הפלוס. שני המכשירים מבוססים על מעבד ה-A8 היעיל, כשהאייפון 6 מגיע עם מסך 4.7 אינצ' לעומת 5.5 אינצ' במהדורת הפלוס. השדרוג כאן בין הגרסאות מתבטא בהבדל משמעותי, שמהותי מאוד גם מבחינת הסוללה: לדגם הבסיסי 1,810 מיליאמפר-שעה (mAh)ואילו הפלוס יאפשר טעינה של 2,915 מיליאמפר-שעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייפון 6 פלוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

Samsung Galaxy S6 / S6 Edge

הגלקסי S6 מציג מפרט מתקדם בעל שני מעבדים מרובעי ליבות של 1.5 ו-2.1 ג'יגהרץ, 3 ג'יגה RAM של זיכרון, ו-32 עד 128 ג'יגה של נפח אחסון. ה-S6 Edge, גירסת הפרימיום של המכשיר, כולל מסך המתעקל קצת בשני צדדיו אך מלבד העיצוב, המכשירים זהים, עם חזית וגב מזכוכית מחוסנת ומסגרת מתכתית באיכות גבוהה. הגלקסי S6 מצויד במסך 5.1 אינצ', מצלמה קדמית משובחת של 16 מגה פיקסל (הזוכה לביקורות מצוינות) ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. הסוללה בקיבולת של 2,560 מיליאמפר-שעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמסונג גלקסי 6S אדג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

LG G4

מכשיר הדגל היוקרתי של LG מגיע עם גב עור בגרסת הפרימיום, אך בגרסה הבסיסית מזכיר בעיצובו את קודמו בסדרה, ה-G3. המכשיר מבוסס מעבד מתומן ליבות Exynos 7 וכולל מסך 5.5 אינצ', שזוכה לביקורות משבחות. למכשיר מצלמת 16 מגה פיקסל אחורית וקדמית של 5 מגה פיקסל, זיכרון 3 גיג'ה RAM ואחסון של 32 ג'יגה. הוא מגיע עם גב נפתח וסוללה נשלפת בקיבולת של 3,000 מיליאמפר-שעה. בניגוד למתחריו מבית אפל וסמסונג, ניתן להוסיף לו זיכרון באמצעות כרטיס מיקרו-SD.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG G4./מערכת וואלה!, צילום מסך

Sony Xperia Z3

מכשיר ה-Sony Xperia Z3 מצויד במעבד Quad-core 2. 5 GHz Krait 400 וזיכרון של 3 ג'יגה RAM. המכשיר החסין למים חמוש במצלמה אחורית מרשימה של 20.7 מגה פיקסל וקדמית של 2.2 מגה פיקסל. יש לו מסך 5.2 אינצ' על בסיס טכנולוגיית Bravia, וכל זה פועל על סוללת 3,100 מיליאמפר-שעה נדיבה ואיכותית במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Xperia Z3./מערכת וואלה!, צילום מסך

Nexus 6

הנקסוס השישי של גוגל מציע מסך באיכות QHD משובחת במיוחד בגודל 5.96 אינצ' שמביא אותו למחוזות הפאבלט. המכשיר מבוסס Qualcomm Snapdragon 805 עם מעבד Quad-core 2.7 GHz Krait 450. יש לו 3 ג'יגה RAM זיכרון והוא מגיע עם 32 או 64 ג'יגה של אחסון. הוא מצויד במצלמה קדמית של 13 מגה פיקסל ואחורית של 2 מגה פיקסל. למכשיר סוללה מוגדלת של 3,220 מיליאמפר-שעה, כשהיתרון הנוסף של נקסוס הוא כמובן עדכונים מידיים של גוגל, ללא צורך להמתין ליצרניות.

OnePlus 2

ה-OnePlus Two הסיני המהולל מגיע גם הוא עם מעבד קוואלקום Snapdragon 805 מרובע ליבות 2.7GHz, עם זיכרון פנימי בנפח 3 ג'יגה RAM ואחסון של 64 ג'יגה. למכשיר מסך בגודל 5.5 אינצ', מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל ומצלמה קדמית חזקה של 5 מגה פיקסל. כל העסק רץ על סוללת 3,300 מיליאמפר-שעה, ומגיע במחיר משתלם במיוחד ביחס לחומרה.

Huawei P8

ה-P8 שסקרנו לאחרונה ממשיך את הקו של הוואן פלאס בכל הקשור לאלטרנטיבות סיניות אטרקטיביות ואיכותיות. הוא מצויד במסך מוצלח במיוחד בגודל 5.2 אינצ', מצלמה קדמית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית איכותית של 8 מגה פיקסל. למכשיר מעבד Kirin 930 HiSilicon, עם 8 ליבות במהירות 2 ג'יגה-הרץ, ערכת שבבים של 64 ביט, נפח של 16 או 64 ג'יגה וזיכרון פנימי של 3 ג'יגה RAM.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פי 8./מערכת וואלה!, צילום מסך

Nokia Lumia 1520

נוקיה אמנם ירדה מגדולתה, אבל יש לה עדיין כמה מעריצים בעולם, שכנראה מרוצים ממכשיר הדגל מסדרת לומיה. ה-1520 כולל מסך ClearBlack פאבלטי בגודל 6 אינצ', והוא מבוסס Qualcomm Snapdragon 805 עם מעבד Quad-core 2.2 GHz Krait 400. תוכלו לאחסן על המכשיר עד 16 ג'יגה (עם אפשרות להרחבה) ולצלם באיכות 20 מגה פיקסל במצלמה האחורית או 1.2 מגה פיקסל במצלמה הקדמית. המכשיר רץ על סוללה מוגדלת של 3,400 מיליאמפר-שעה, אבל הוא לא עמיד כמו הנוקיות הקלאסיות של תחילת שנות האלפיים.

HTC One M9

המכשיר מבית HTC נחשב לאחד הסמארטפונים שנהנים מההרכבה האיכותית בשוק, גם בגרסתו האחרונה, למרות שהוא לא הציג זינוק אדיר או מרגש במיוחד יחסית לקודמו. המכשיר כולל שבב Snapdragon 810 עם שני מעבדים מרובעי ליבות ו-3 ג'יגה RAM של זיכרון פנימי. הוא מצויד ב מסך 5 אינצ' ו-32 ג'יגה נפח אחסון. ה-M9 מגיע עם מצלמה אחורית של 20.7 מגה פיקסל וקדמית של 4 מגה פיקסל. הסוללה חלשה יחסית לדגמים החזקים ועומדת על קיבולת של 2,840 מיליאמפר-שעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HTC One M9./מערכת וואלה!, צילום מסך

Meizu MX4

מכשיר ה-Meizu MX4 גם הוא מתחרה סיני שראוי לתשומת לב, בעל שוליים מתכתיים. בגרסת ה-Pro הוא מציע מסך 5.63 אינצ' ומבוסס על שבב 8 ליבות Exynos 5 Octa 5430 עם זיכרון 3 ג'יגה RAM. גם הוא מצויד במצלמה אחורית של 20.7 מגה פיקסל, המאפשרת צילום וידאו ב-2K, ומצלמה קדמית של 2 מגה פיקסל. למכשיר סוללת 3350 מיליאמפר-שעה וניתן להשיגו בנפחים מ-16 ועד 64 ג'יגה של אחסון.

ASUS Zenfone 2

למכשיר שהושק השבוע בארץ מעבד Intel Atom 2.3 GHz,
זיכרון פנימי של 4 ג'יגה RAM ו-64 ג'יגה לאחסון. הוא מצויד במצלמה אחורית משובחת של 13 מגה פיקסל וקדמית מרשימה של 5 מגה פיקסל. בין מאפייניו טעינה מהירה שמאפשרת 4 שעות שיחה בטעינה של 10 דקות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ASUS Zenfone 2./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully