וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשלי מדיסון" מציע חצי מיליון דולר עבור מידע שיוביל להאקרים

26.8.2015 / 5:50

מנהלי אתר הבגידות, שפרטי 37 מיליון גולשיו הופץ ברשת וזרע הרס במערכות יחסים רבות, החליטו להציע פרס למי שיסייע להביא למעצרו של ההאקר (או ההאקרים). במקביל משטרת טורונטו חוקרת שתי התאבדויות, הקשורות לכאורה להדלפה

יח"צ - חד פעמי

מודעת דרושים כזו לא רואים ברשת בכל יום: אם פרס בשווי 500 אלף דולר קנדי (כ-1.46 מיליון שקלים) נשמע לכם כמו כסף כיס לא רע בעבור הלשנה אחת קטנה, ובמקרה אתם גם יודעים את זהות ההאקר או ההאקרים העומדים מאחורי הפריצה לשרתי אשלי מדיסון, כל שתצטרכו לעשות הוא לשלוח מייל לאנשי חברת Avid Life Media.

החברה המתפעלת את אתר הבגידות, שעלה לכותרות בשבוע שעבר, ואתרי סטוצים אחרים מציעה פרס על ראשו של ההאקר. לפי הערכות מוקדמות של החברה, עוד טרם הדלפת פרטי המשתמשים, הפורץ הוא אדם שזכה לגישה ישירה למערכות החברה, שאפשרה לו בהמשך לבצע את המהלך שחשף מיליוני משתמשים ופרטיהם.

עם זאת, לדברי ההאקרים עצמם, האבטחה בשרתי אשלי מדיסון הייתה ברמה כל כך נמוכה, שהם לא נזקקו לכישורים מיוחדים כדי להוריד במשך תקופה ארוכה עשרות ג'יגה של מידע, הכולל תכתובות פנימיות, תכתובות של משתמשים, פרטים אישיים של משתמשים ופרטי תשלום.

הפרס, בגובה חצי מיליון דולרים קנדיים, יינתן למי שיספק מידע שיוביל למעצר של הפושע המקוון והוא מגיע בזמן שמשטרת טורונטו חוקרת שני מקרי התאבדות הקשורים, ככל הנראה, לחשיפת המידע, והרס החיים האישיים של לא מעט גולשים; רבים מהם נסחטים כעת בעקבות הפרסום.

האקרים פרצו לאתר ההיכרויות אשלי מדיסון ומאיימים לחשוף פרטים. יותם רונן, מערכת וואלה!
אשלי מדיסון - כבר לא שומרים על שתיקה./מערכת וואלה!, יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully