וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבריק: הדרך הכי פשוטה לעבוד על הסמארטפון מהמחשב

אילן גלר

27.8.2015 / 6:41

התוסף החדש Vysor יאפשר לכם לשלוט על כל האפליקציות והפיצ'רים בסמארטפון שלכם עם המקלדת והעכבר, וגם להתחבר לסמארטפון של סבתא מרחוק ולסייע לה

ShutterStock

כשאתם יושבים במשרד ומכשיר הסמארטפון מונח מולכם על השולחן, לא יהיה נוח יותר אילו המסך שלו ישוכפל למסך המחשב עליו אתם בכל מקרה מסתכלים? ומה על אותם מקרים שבהם סבא או אימא מתקשרים ומבקשים תמיכה טכנית למכשיר החדש שלהם? בוודאי עדיף לשלוט בו ישירות, מאשר לנסות ולהדריך אותם צעד אחר צעד ולהמתין דקות ארוכות עד שיבינו מה רציתם שתעשו.

בשני המקרים הללו, תוסף הכרום החדש Vysor בא לעזרתכם. התקנת התוסף מחולקת לשניים: האפליקציה עצמה, שמסתנכרנת עם התוסף אוטומטית, (תמיכה לאייפון אין וכנראה שגם לא תהיה), ותוסף לדפדפן כרום המתאים למחשבי חלונות, לינוקס ומק. עם סיום התקנת התוסף חברו את המכשיר בכבל USB למחשב - ומיד תראו את מסך הסמארטפון על המחשב. כעת תוכלו גם לשלוט בו באמצעות העכבר והמקלדת. (להתקנת התוסף).

אם אתם לא מצליחים לאתר את המכשיר שלכם אחרי חיבור הכבל, כנראה שאתם צריכים להתקין דרייברים לווינדוז, אותם ניתן להוריד מכאן.

אפשרות נוספת, כפי שכבר הזכרנו, היא להשתלט מרחוק על מכשירים שאינם נמצאים לידכם על ידי שליחת לינק במייל או בהודעת טקסט. זה דורש חיבור אינטרנט יציב ומהיר בשני הצדדים, אך מרגע שהאפליקציה מצליחה להסתנכרן, ניתן ולהמשיך ולעבוד בצורה חלקה. מפתח האפליקציה מתכנן להציע בעתיד את האפשרות לשלוט בכמה מכשירים במקביל, שתועיל למי שמחזיק בסמארטפון ובטאבלט זה לצד זה, או למנהלי רשתות שירצו לעדכן את כל מכשירי האנדרואיד בחברה בבת-אחת.

אפליקציית וייזור. ShutterStock
כל כך פשוט, כל כך נוח./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully