וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: ילדה קטועת יד מקבלת יד ביונית ורודה חדשה

אילן גלר

27.8.2015 / 5:51

איזבלה בת השמונה כבר התרגלה לחיים עם כף יד אחת, אבל אחרי שהיא קיבלה את היד שמימנו עבורה הגולשים, והותאמה במיוחד עבורה, נראה שהיא מוכנה להתרגל לחייה החדשים

יוטיוב

איזבלה, בת השמונה מבריסטול שבאנגליה, נולדה למרבה הצער עם כף יד אחת בלבד, וכבר הספיקה להתרגל לחיים של מוגבלות ומבטים מוזרים מצד העוברים והשבים. אלא שבעבור ארגון המתנדבים e-Nable, זו בהחלט לא מציאות טובה מספיק ומרגע שסיפורה הובא לידיעתם, החל קמפיין מימון המונים לגיוס הכסף הנדרש לעיצוב, יצירה והדפסה של כף יד חדשה וצבעונית, שהותאמה במיוחד עבור איזבלה בטכנולוגיית הדפסה תלת-ממדית.

בסרטון המרגש, שגם הפך לוויראלי, תוכלו לראות את איזבלה רואה בפעם הראשונה את היד החדשה שלה, ומתלהבת מהצבעים המגניבים שלה. למרות שלצורך הפעלת היד נדרשה לשלוט בשרירים בהם לא עשתה שימוש בחייה, כבר לאחר דקות ספורות מצליחה איזבלה להפעיל את כף היד המודפסת. לדברי הוריה, לאחר כמה ימים היא כבר התנהגה כאילו מאז ומתמיד נהנתה משירותי הגאדג'ט המתוחכם.

בארגון e-Nable, המתמחה ביצירת איברים מודפסים עבור נכים שאינם מסוגלים להרשות אותם לעצמם, מתכוונים לנצל את הפופולריות שצבר הסרטון ברשת להגברת המודעות ולגיוס תרומות נוספות, שיאפשרו להם לשפר את חייהם של עוד אלפי ילדים ומבוגרים באנגליה ובמדינות אחרות בעולם.

איזבלה יד ביונית. אתר רשמי
כמה אושר./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully