וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל משיקה את YouTube Gaming - אפליקציה לשיתוף משחקי מחשב

אילן גלר

27.8.2015 / 10:14

אחרי שנכשלו ברכישת אתר טוויץ' הפופולרי, גוגל משיקה את המתחרה שאמור לקרוץ למיליוני הגיימרים שמצאו שם בית חם, ונהנים לשתף את הישגיהם בעולם הווירטואלי של קרבות מרוצי מכוניות

יוטיוב

לפני כשנה ניהלה גוגל מרוץ לרכישת אתר הווידאו הפופלרי לגיימרים Twitch, אך למרות הצעות נדיבות של יותר ממיליארד דולר, לפי הדיווחים, מנהלי טוויץ' בחרו להצטרף דווקא לאמזון. כעת משיקה גוגל את המתחרה הרשמי, YouTube Gaming, שירות המורכב מאתר ואפליקציות לסמארטפונים, שאמור להפוך לזירה בה חובבי משחקי וידאו ישתפו את חוויותיהם זה עם זה.

אם אתם לא מכירים את התופעה, שידור חי (סטרימינג) של משחקי וידאו הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עצום עבור גיימרים. אלו שמחים להציג בפני שחקנים אחרים את ביצועיהם, לשתף עם הגולשים את דעתם על המשחק או סתם לא להרגיש לבד. השידורים הפופולריים זוכים למאות אלפי ואף מיליוני צפיות בו-זמנית, בעיקר במהלך אירועי "ספורט אלקטרוני", בהם גיימרים מתחרים זה בזה תמורת פרסים יקרי ערך.

אתר הגיימרים של יוטיוב כולל קישורים מהירים לתכני גיימינג שכבר הועלו לאתר שיתוף הווידאו מבית גוגל, לצד האפשרות לשידור משחק בזמן אמת. אחד ממנהלי הפרויקט, פרנק פטרסון, מבטיח בבלוג הרשמי כי זו רק ההתחלה - אם כי הפופולריות האדירה של Twitch מציבה תחרות קשה ליוטיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully