וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט ברשת: פוסטרים של סרטים מפורסמים - באימוג'י

אילן גלר

28.8.2015 / 7:18

האם תצליחו לזהות את הסרטים האהובים עליכם רק באמצעות כמה אייקונים מוכרים? סשה זבלינה האמריקנית מאתגרת את עצמה ואת הגולשים עם יצירות פופ מדליקות

סשה זבלינה, סטודנטית לאומנות מסן פרנסיסקו, מצאה לעצמה תחביב שהפך במהרה ללהיט ויראלי, ואפשר להבין למה. היא מתרגמת פוסטרים של סרטים מפורסמים - קלסיים ומודרניים – לאימוג'ים. היצירות שלה כוללת מגוון רחב של פוסטרים לסרטים מוכרים, בהם קלולס, טיטניק, גברת דאוטפייר, חומות של תקווה ועוד.

מבחר העיצובים, המוגבל יחסית, של אימוג'ים מהווה אתגר עבור סשה. "זה הופך את התהליך היצירתי למהנה יותר", היא מספרת. "אני מנסה לשלב את האלמנטים החשובים בסרט בכך שאני נזכרת מה הרגשתי כשצפיתי בו, מה הכי משך את תשומת לבי. אז אני מסתכלת על הפוסטר הרשמי, ומנסה לשלב בין העיצוב המקורי לתחושות שלי מהסרט".

הסטודנטית הצעירה מודה כי בתהליך מעורבת גם טיפה של רמאות. איכותם של סמלי האימוג'י נמוכה מכדי שיוכלו להתאים לפוסטר ענקי, ועל כן זבלינה עורכת אותם מחדש בפוטושופ. כשהיא עושה זאת, לעיתים היא משנה את הגוונים והצבעים על מנת שיתאימו יותר לאווירת הסרט, אם כי היא מתעקשת שלעולם לא שינתה את עיצוב האימוג'י עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully