וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מציגה: כך תיצרו סרטונים מדליקים מהתמונות שלכם

אילן גלר

27.8.2015 / 12:32

אפליקציית תיוג החברים בתמונות מתחדשת בפיצ'ר מדליק המאפשר לבחור כמה תמונות, מנגינת רקע (מתוך 10 המוצעות) ותוך כמה רגעים לקבל סרטון אותו ניתן לשתף בפייסבוק בקלות

יח"צ - חד פעמי

Moments, אפלקציית התמונות של פייסבוק, זכתה לאחרונה לעדכון משמעותי המאפשר כעת ליצור אוטומטית סרטוני וידאו מהתמונות שצילמתם. תכונה זו מצטרפת למה שהוא עדיין החידוש העיקרי של Moments לעומת מתחרותיה בתחום: היכולת לזהות במהירות את כל האנשים המופיעים בתמונות שלכם, ולשתף עמם את התמונות הללו דרך הרשת החברתית.

אז איך יוצרים סרטון וידאו מגניב? לאחר התקנה האפליקציה באייפון או באנדרואיד, ידרשו לה כמה שניות כדי לסרוק את תיקיית הצילומים שלכם ולתייג את כל האנשים המופיעים בה. השלב הבאה הוא בחירת תמונות מהאוסף, אותן תרצו להכניס לווידאו. האפליקציה תמליץ לכם על אחת מעשר מנגינות רקע, בז'אנרים שונים, ותרכיב מכל הבחירות הללו את הסרטון.

נכון להיום, הממשק המינימליסטי של Moments איננו מאפשר עריכות נוספות של הווידאו, או שיתופו בכל דרך מחוץ לגבולות הרשת החברתית. לפחות השיתוף בתוך פייסבוק קל ומהיר: פשוט מסמנים את החברים להם אתם רוצים לשלוח את התמונות או הסרטון מהרשימה, ותוך שניות ספורות הם יקבלו על כך הודעה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully