וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: כמה נשים באמת השתמשו בשירותי אתר הבגידות אשלי מדיסון?

27.8.2015 / 13:33

בניגוד להערכות המופרזות, שנתן נואל בידרמן בראיון עם וואלה! TECH לפני כמה חודשים, מתברר שכמעט בלתי אפשרי היה למצוא אישה אמיתית. וגם: כמה רומנים סודיים היו למייסד האתר?

הפריצה לשרתי אתר הבגידות "אשלי מדיסון" כבר גבתה לא מעט קורבנות, וכעת נחשפים ממדי התרמית של מנהלי האתר. אתר גיזמודו טוען כי מתוך מיליוני המשתמשות הרשומות של אשלי מדיסון בפועל כמעט ולא היו נשים אמיתיות שחיפשו סטוצים באתר.

לפי הדיווחים, פרופילים רבים שהוקמו לא היו פעילים, מרבית הנשים הרשומות מעולם לא הגיבו, או ניהלו שיחות באתר עם גברים, או לחילופין הוסיפו מידע אישי או השאירו סימנים נוספים לפיהם ניתן לזהות חשבון פעיל ממשי באתר היכרויות.

ניתוח הפעילות (או אי-הפעילות) של אותם מיליוני חשבונות מראה כי רק כ-12,000 מהם אכן עשויים להיות של נשים אמיתיות שנרשמו והשתמשו באתר. כזכור, לאתר היו 37 מיליון משתמשים רשומים, מה שהופך את משימת איתור המשתמשת הפעילה לכמעט בלתי אפשרית.

בחודש מאי השנה, בעת ביקורו בישראל,אמר מנכ"ל אשלי מדיסון, נואל בידרמן, לוואלה! TECH כי "בקרב הנשים הישראליות, בנות 30-39 מהוות 38 אחוזים מהמשתמשות, לאחר מכן - בדומה לגברים - בנות 40-49 (35 אחוזים) ואז מגיע החלק המפתיע: 17 אחוזים מהמשתמשות הן בנות 18-29, רק 9 אחוזים בנות 50-65 ואחוז אחד מהמשתמשות בשירות בנות 65 ומעלה". כעת נראה שההערכות שלו היו מופרזות במקרה הטוב, ומזויפות לחלוטין במקרה שהוא אכן לא היה מודע לכל הפרופילים המזויפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תספרו, טוב? נואל בידרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שאולי כן זכה לשוחח עם חלק מאותן נשים אמיתיות באתר, ואולי יותר מכך, הוא בידרמן. ניתוח מאות תכתובות מייל שלו, שנחשפו בפריצה, מראה כי למרות שהוא טען בראיון כי הוא אינו בוגד באישתו, הוא למעשה ניהל התכתבויות וערך מפגשים עם כמה נשים, כולל קשר ארוך עם צעירה לה שילם עבור הזמן שהם בילו, לכאורה, בחדרי מלון שונים ברחבי טורונטו.

לפי אותם מיילים, נמשך הקשר בין בידרמן לצעירה, שזיהתה את עצמה במיילים כ"מליסה מהספא", מיולי 2012 ועד לפני כמה חודשים, אז היא סיימה את הקשר. בשלב מסוים כתבה מליסה מהספא לבידרמן שהיא מפחדת שבן הזוג שלה יגלה משהו, "למרות שאני צריכה את הכסף", אך בכל זאת ביקשה "ללוות" 1,500 דולרים".

בהודעות אחרות התכתב המנכ"ל עם נשים נוספות וקבע פגישות דיסקרטיות רבות, כולל הבטחות להחזרי נסיעות, דיונים על תגמול, תיאורי פנטזיות ועוד. בין הנשים גם דמות בשם "מילה", צעירה כבת 18-20 עמה ניסה בידרמן לקבוע פגישה. בידרמן לא הגיב לטענות האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully